THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

07 May 2011

Selamat Hari Ibu....Love you Mak & Mok


Buat mak tersayang tercinta terkasih...di ucap kan selamat hari ibu...hari hari sayang, cinta, kasih ngan mak....doakan terbaik untuk anak mak ni yer....kngah teringin nak bergelar ibu jugakk....hukhukhuk :((...tak pe mak ada rezeki sekali lagi...Insya Allah....mak adalah syurga ..kasih sayang mak adalah sejati...terima kasih mak kerana melahirkan...membesarkan..sampailah kngah dah kawen...merestui suami kngah sebagai menantu...mak...sayang beribu kali sayang untuk mak.....love love....mak adalah my bestfriend forever (BFF)...segala suka duka masalah semua kngah citer ngan mak....mak, kngah cinta ngan mak...love sesangat...kngah doakan mak sihat walafiat dan dilindungi oleh Allah swt...amin




dan tak yang dilupakan....ibu mertua ku yang berada di Terengganu....terima kasih menerima mimy sebagai ahli baru dalam keluarga..dan melayan mimy macam anak sendiri...Alhamdulillah penerimaan mak mertua aku sangat terasa dihargai....mak mertua melayan aku macam anak sendiri ....rasanya kalah anak dia sendiri kot...heheh Encik Awak so jeles....huhuuh...memula tu masa kenal mok macam takut je...risau mok garang...tapi tak sangka mok baik sgt orang nya....boleh di bawa bersembang apa jua hal....best la mok....mok, mimy doa mak sentiasa sihat dan dilindungi Allah swt..sayang mok jugak,...muahhh mok....

4 comments:

Eri-chan said...

nasihat emak yang paling kena ingat..selamat hari ibu kat makcik.

Softtouch [Hanim] said...

hepy mother's day buat mak n mak mertua mimy...


byknya ceta yg mimi nak ceritakan..berederet2 tu...xsabar nk tau cerita tu...

Kyra said...

as salam,salam sua kenai..belog kamoo cntk polka dot la,suker nice sgt..

liyana said...

selamat hari ibu makcik :)

Google