THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

20 May 2011

Mari Kita Serbu mekap STAGE....

Sapa tau mekap STAGE??femes kah....tak femes pun aku tak de hal kalau dah sale tahap gegila melampau sampai tido tak nyenyak...boleh tahan ke?? ngeh ngeh...sana sini orang duk uar uar kan mekap STAGE tengah wat markup down sale melampau...selalu gak aku tawaf Mid Valley tu tapi tak de pun nak jejak kat STAGE tu...yang aku pandang MAC la ... ;p...tu pasal aku tak tau rupanya STAGE ni tengah markdown harga...cannot wait !! kena terjah

Semalamnya kes kengkawan opis aku sibuk nak ke Mid Valley sapa lagi sifu mekap la..Kak Azni...dia lagi dengar dah tak keruan...dia ajak aku tapi aku tak free since ada keje nak siap kan...pastu si Ika duk teman...hehehe...aku tukang ngirim barang je...siap bg arahan sampai sana calling calling...aku dah standby depan pc buka web site STAGE...nak terjah mana barang yang available...diorang bagitau harga ni haga tu murah okeh....tak keruan aku kat opis ni...maka dapat la serba sedikit barang STAGE...ohhh tak puas nengok...hari ni kemungkinan besar di tengahari kami geng mekap audit akan serbu STAGE..heheheh..rombongan cik kiah ke STAGE memborong oiiii


hasil gabungan pembelian mekap STAGE semalam...yang tebal plastik tu harus la sifu punye...hehehe..dia kan shopperholic mekap


 packaging dia hitam macam MAC kan kan...tapi ini brand STAGE...cer buka website dia..www.stage-cosmetics.com


macam macam ada....hasil aku dan kak azni rembat...foundation =RM12, lipstick matte = RM12, liquid eyeliner =rm12, eyeshadow = rm12, concealer = rm12, eyebrow, rm8.giler murah melampau...kak azni siap tanya SA stage the range kualiti...so far its good like MAC too...i likeeeeee


barang baru aku dari STAGE..ngeh ngeh..dapat rembat 2 batang lipstick..amik color nude ngan merah menyala seksiiiiii...eyeshadow 2 color..black, burgundy.. pastu liquid eyeliner dark brown..pensil eyebrow coklat...sukeeeeeeeeeeeeeeeeee terlampau nihhhhhhhhhhh


dari sudut cahaya flash camera.....:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))...total pembelian giler ini = Rm68...wowww!!!


purchase more to Rm200 dapat voucher beauty makeover....ko tak nak.?? aku nak...oleh itu mari kita serbu STAGE ...STAGE di KL ada di Mid Valley, Pavilion, Tropicana Mall...




 STOK BARANG ADALAH TERHAD MENGIKUT AVAILABLE BARANG YER......













Important : Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image. MIMY HAMID

8 comments:

Liyana said...

perghhh! murah giler dah klu mcm ni, housemate sy dulu buat hantaran mekap stage ni la, siap ada tanda harga lagi, mahal gilerrr, xmau cabut tuh.. hehee

Queen said...

waaah...blusher ada mark down tak?..hari tu ada gak pegi..dekat pavillion...gigih pi pavillion semata2 nak mengshopping barang stage.....


quality die memang best kan..nik pun suke pakai....


kalau gini nak ajak yabang terjah di tropicana la..harap2 dapatla rembat blusher..heee

Nadine said...

bestnya..sale smpai bila ni Mimy???

ratusiput said...

aku nk terjahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

haa?? sale lagi!! warrgh...maera peminat gile STAGE!! mau terjah jua...

shuhadah Zainol said...

murahnye...kalau dekat confirm shu terjah..

semua outlet kat mesia ke kak?

Bitt (double IS) said...

sampai bila salenya darl?????

Ann Ishak said...

sudah terjebak

Google