THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

16 May 2011

Botol Perfume Jangan Di Buang, Duit Tuuuuu

Aku adalah tidak setia pada perfume...perfume habis aku beli jenis lain...huhuhu...saja nak merasa kebauan yang sedap macam macam...perfume aku adalah setiap 7 bulan habis...dan kena ada standby stok....dah habis tu botol jangan dibuang...sayang sekali...dah berhabis beratus hinggit pastu buang...duit tu ..sayang bangattttttt....ibarat membuang duit je...kosong pun kosong la...tetap ku simpan...simpanan botol bermula bila dah timbul kesedaran itu adalah wang ringgit ..start tahun 2009...tahun sebelum tu good bye la aku nak simpan...tak sempat di selamatkan...sudah ke bakul sampah.....selamat....

 botol perfume yang tak di buang dari 2009  hingga sekarang......jangan dibuang botol perfume...tak nak sila la bagi aku yer..leh aku buat hiasan...
Perfume hantaran aku dah selamat habis ke titisan terakhir..hihih rakus...aku kalau pakai memang sampai habis...tak de makna tinggal sikit.....perfume hantaran di rasmikan pada November 2010 dan berakhir pada May 2011 ...ngam ngam 7 bulan ...hehehe...pandai tak aku budget perfume...dan dah habis tu kena reti reti la gatalkan tapak tangan gi beli perfume baru...nak suh laki aku beli memang tak la...tak reti..dia kata dia tak tau bau apa aku suka...semua belasah..heheh ..perfume dia pun aku belasah...opppss...

Perfume habis di ganti baru...pilihan kali ini dari Elizabeth Arden ...eh Elizabeth Arden lagi...hari tu perfume kawen by EA gak...perfume by EA ni banyak EDP tu yang best ..long lasting...jodoh ku panjang ngan EA lagi...tapi kali ni memilih PROVOCATIVE WOMEN...bau ala ala strong...kuat gak bau macam pekat....dan botol dia harus menarik tinggi mengunung ko..hehehe..tak tau la baper lama tahan ni...hopefully 1 tahun la...lebih la sikit dari 7 bulan...

botol nya tinggi melengkung...100ml EDP

dari pandangan lain lak....ada pantulan color purple...tapi bukan botol purple pun...

Elizabeth Arden - Provocative Women EDP 100ml

Perfume baru dah amik tempat di sisi geng geng perfume lain....













Important : Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image. MIMY HAMID

3 comments:

Eri-chan said...

banyaknye beb...aku punya botol wangi dulu mana2 tah pergi..hehe

cik xxx said...

mimy,
hantu perfume gak ko ek mimy. aku spray 2 3 tempat dah.. aku pki chloe tahun lepas punye tak habis lagi..

ada tak org lalu depan ko dia tutup hidung. sebab bau tengik.. haha :p

gurau geng!

Ann Ishak said...

aku tak boleh macam ko babe, setia ku masih kental dengan satu perfume je

Google