THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

27 May 2011

Langkawi Holiday - Bercanda Di Pasiran Pantai Cenang

Penat ketiduran sampai ke petang...ehem ehem lamanya tido...hehehe...tak sedor diri dua laki bini bila bersekedudukan...ahakssss....bila dah tersedar jam kul 4 ptg...bersihkan diri apa yang patut...pastu kul 5 ptg jenguk  luar tingkap ombak dah berderu deru..wahh syiokkknya...best kan suasana rumah tepi pantai...ombak tu macam panggil je suh datang bercanda tepi pantai...weeehooo...apalagi tak sabar ni...terus la terjah main main ombak...perasaan tak terkata...dah la cuaca elok petang petang...sambil berjalan di pesisir pantai menikmati indah nya ciptaan Allah swt..heavenn sangat...

Best jugak tau chalet tepi pantai ni...tapi aku ni penakut gayat sikit...aku seriau kalau nengok ombak menghempas nak air pasang tu...cuak semacam....Encik Awak lak dah tau aku ni penakut...lagi dia gi terjah laut...jauh lagi dan lagi...dah asik terjerit je aku....menjerit tak sudah..aku asik duk teriak "yang ...yang ...yang"...macam orang hapaaaaaaaaaaa...hahahaha...takut laki tengelam weh...sayang laki kan...ahaksssssss....walau dia boleh berenang pun kannn...risau jugak...hehehehe...Encik Awak ajak join sekali pun aku takmo...tengok dari jauh je la...eee gayat...semacam je nengok ombak tu naik....orang pengayat camni le...lagipun aku tak reti berenang...kang tersasar jauh..tetiba timbul keras kejung je..jangan wat pasal


laki bini sudah bangun tido petang menjenguk pantai...


kami di hadapan chalet turun je dah leh terjah laut..dekat kan


berposing nak tunjuk chalet yang tak sampai sebatu...belakang tu je..dan pokok itu..jeng jeng..
(nanti story la ek)


di pesisiran batu...rupanya kisah batu ni pun ada citer...haiyooo..nasib time ni belum tau...takde makna aku nak bergambo tau kalau dah tau


bermanjaan di pesisir pantai...ouchhhhhh....lalalala


Encik Awak ngan muka tak sabo nya nak terjah laut...baru nak ajak bergambo lelebih


sabar ek bang...tau tak sabar nak berkubang tu yang asik pandang laut jeee


aktiviti petang bercandaan di tepi pantai...syokkkkkkkkkkk......


okey okey standby Encik Awak dah nak ke laut tu...mak cuak niiiiii


hati aku dah tak keruan...dah start ni nak suara tempikk


orang dah nampak laut...lupa bini kat belakang histeria terjerit..iskkk bengang tau

bang...jangan gi jauh jauh tau...ayg tunggu sini...


ok kaki dan mencecah gigi air ni..tak lama lagi berkubang la ni


tak sempat nak ke dalam ..binik nya dah tangkap tak kasi pergi...mana mau lari daaaa

dah tangkap kena snap gambar...hahaha...temper pakcik


pakcik satu lagi...semua gambor tangkapan dari belakang...sebab pakcik ni asik nak ke laut je kejenya


tulis nama atas pasir kenang kenangan...MIMY MEGAT...tapi buruk nya rhopaaaaaa


tetiba ada adegan yang tak sangka depan mata...nampak payung terjun ni.... terbang di udara tinggi...gayat aku nengok


tetiba nanti payung terjun tu jatuh dalam tengah laut...cuak weh nengok aksi spontan tu...pastu aku nengok ada jet ski  datang berkumpul kat situ...nak selamatkan kot...


errkkk gambo di akhiri dengan orang berangan gayut tapi tak jejak...hehehe berat nya pasal daaaaaaaa....siannn








KISAH HARI PERTAMA DAH HABIS..........













Important : Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image. MIMY HAMID

6 comments:

rina mazlan said...

ganas der gambar akhir ko tu.. :P

atoyis said...

tak saba nk tunggu konyer entru hantu di cenang heheheh..sib baik aku gi bulan 1 dulu..kalau tak mau tukar pantai lain

atoyis said...

entru=entry

Liyanaroxx said...

kak!tak sabar nak tau citer hantu akak!sila citer dgn detail ok?hihi

InaAchik said...

pe cer ngan batu tu nok?
ceciter... ceciter...

Nadine said...

hehehe, lawakla gamba last tu! :))

Google