THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

25 May 2011

Langkawi Holiday - Berlepas LCCT KUL - LGK

Hello cerita langkawi sudah bermula...okey selagi tak habis part part...layan je la story langkawi ni...huhuhu...suka ke tak...ada aku kisah..rasa nya aku pun dah kecoh kan aku pegi langkawi on 1 May- 4 May 2011..weehoooo cerita langkawi in da house...actually honeymoon + vacation la kot...hehehe...apa gi ngan family tak leh honeymoon ke?? boleh ar...bilik asing asing maaaaa....

Percutian ke Langkawi pada 1 May - 4 May 2011  (4 Hari 3 Malam)...kali ini aku bawa family dan husben..first time travel together ngan husben...berduaan bersekedudukan  selalu la...ahaksssss...plan nya beli setahun yang lalu dari tahun lepas...masih tittle tunang lagi ..dan ada jodoh tahun ni dah halal jadi suami...yeayyy seronok dah boleh sebilik...mood gatai...auwww.....

Flight adalah awal pagi giler pukul 7.30 pagi...dah la before tu aku gi attend wedding malam nya...dengan baju tak berkemas lagi dah Encik Awak sentap ngan aku..haishhh...aku tido kul 2 pagi ..pukul 4 pagi dah bangun nak ke LCCT , KLIA...awal ko siap...ehem ehem pecah rahsia ni...aku tak mandi pagi pun...hahaha..bersih muka, gosok gigi je sarung baju terus gerak ke sana...jiran aku baik hati hantar naik van..awal pagi mana ERL ko nak cekau...mana transport nya..

Sampai awal wooo kul 6 pagi.sempat la nak tido, solat subuh...tunggu la kejap ..luckily flight tak delay...legaaaaa...sampai tepat waktu...dan boleh la semua nya bergedik kamera pepagi buta...okey la flight pun memanggil suh naik...tepat kul 7.30 pagi jalan daaaaa...tak sempat nak rileks pejam..8.30 pagi dah sampai..kejap je naik flight...aku suka..aku ni ada masalah naik tmpt tinggi telinga sakit berdesing...


anak anak dara dan cucu cucu  pak hamid muka suci di pagi hari..

bersama laki mak yang sentap pepagi buta...gambar adalah lakonan semata...depan kamera je baik time ni

snap muka sendiri...wahh emak macam sesuatu je muka...glowing berseri ..ini memang muka mandi pagi yer

bila duk tepi rasa kurus..apakah...tp lengan besar tak dapat sorok

sapa pasan laki mak sentap...??apa kes la laki aku ni...dia marah sebab aku kemas baju last minit....cehh tu je..  muka can tell everything la bangggggg....eee malu je nak sentap tau..

the merah outfit..ramai suka baju ni...siap email ko...ala baju Scarlet = RM39...legging corak harimau lagi best beli kat pasar malam = RM6 je ko...pastu crocs je la..sempoi...aku kan pregnant time ni ..baju nak longgar je..selesa tang perut

mari bergerak naik flight...dah panggil panggil tu..hahaha orang laki tak habis sentap

dira pertama kali naik flight..eksited giler ..dia bab kapal terbang suka sebab cita cita nak jadi pramugari sejak kecik lagi..amin kabulkan impian adik ku

ok tempat duduk family ngan family je...orang nak berdating duk dua duan ..lalala


adik adik aku asik duk hadap pramugara cina yang kiut tu...spesis jepun..gatal kan korang dira dan ekin....gedikk

aku duk tepi sayap...nampak la bawah...ngerii tukar tempat la...gayat


okey seat kami berduaan...depan nun jauh dari family aku...first time berduaan dating atas flight..


cubaan mengembalikan mood laki yang sentap...ala chill la bro...

aku dan my family dah sampai....jap je ek..kul 8.30 dah ada kat airport...rasa macam mimpi ada di bumi Langkawi pepagi


okeh laki mak dah ok skit dari sentap...tetiba datang nak join masuk gambar....

okey masuk masuk ....ketibaan dalam negeri aje..oh bumi langkawi

gedik kamera dua orang ni..orang sibuk cari kete sewa...depa duk hadap kamera bergedik

bawa beg gini je...sonang...balik kang nak hangkut luggage..konpom banyak

dira si gedikkkkkkkkkkkkkkk..vontot JLO

okey dira ...syabas kamu dah berjaya buat abg ipar tersenyum...girang riang nampak gigi




AWALNYA SAMPAI...KITA SARAP DULU.....YEAHH












Important : Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image. MIMY HAMID

8 comments:

Unknown said...

bessnyer gi langkawi....

Liyana said...

OKEH NEXT!!!ahahahaha..tak sabar nih nak baca entry langkawi akak!

Liyana said...

next!!!!!!!!

ce cite ce cite, x penah p langkawi ni, jakun giler, haha

Softtouch [Hanim] said...

meriahnya p ramai2..sy suka p ramai2 mcm nie..haah cntik bj merah tu mimi...

Pepel BoNda AmaNi said...

jeles gila nok aku tengok korang g langkawi...

Aiza Haris said...

best nyer dapat g langkawiiiiiiiiiiiiiiiii.......

shuhadah Zainol said...

CANTEK LA BAJU KAK MIMY...SCARLET ERK? NAK PI CARI LAH...HIHIHI..

Ann Ishak said...

kenan pulak aku tengok baju ko tu...merah buat mak teruja babe

Google