THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

24 December 2010

Mari Mengira Salam Keruk

Di malam buka hadiah tu jugak ...ada lagi satu agenda penting jeng jeng.........apa lagi membuka sampul berduit atau orang panggil salam berkeruk...huhuhu apa kes salam kerukk..yer la tak gheti gheti sambil salam sambil tu mengeruk jugakk....apa punye bahasa daaaaaaaa..tak kesah ar janji duit nya pun berkeruk keruk juga....hihihi...duit ni bukan hak milik kekal aku ...ini milik mak abah aku....so malam tu memang menjadi salah satu acara keluarga kitaorang beramai ramai akan mengira sesama duit sumbangan yang dapat...weeee seronok giler tengok duit yang banyak...tapi aku hanya mampu melihat sajooo...duit yang dapat ini lah nak bayar hutang piutang yang digunakan sepanjang majlis..yang penting setel hutang kannn..berapa RM yang dapat hah?? uhh itu rahsia laaaaaaa...just to say ALHAMDULILLAH..REZEKI



tu dia siap bekas tampi kami tadahkan...hebatt bank pun kalah

di ketuai oleh sang baju hijau iaitu PAK LANG aku...dia selaku auditor...kira jangan tak kira semua yerr

uikssssss licin daaaaaaa...jangan sampai masuk poket memasing yerkkkkkk....

tengok ketua auditor bermuka serius....kira lagi kira lagi...salah tu....haha..









Important :Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image.MIMY HAMID

3 comments:

Softtouch [Hanim] said...

kami pnggil salam kaup...Alhamdulillah rezeki pngantin...

Queen said...

salam keruk ni masa sbeelah nik tak sempat nak join..diorag dah kira siap2.. sebelah rumah yabang best..haha..kire ramai2...macam2 jenis sampul ade..

adeyang masukkan RM2 pun ada...takpe.janji ikhlas kan.. =)

.:Mrs. Engineer:. said...

msti dpt byk kn...time sy kawin ari tu, parents sy kire senyap2 dlm bilik...tkt pape jd kn...uhu

Google