THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

15 December 2010

Kisah Berinai Comot

Finally aku berinai kul 2 pagi...esoknya kul 10 pagi dah nak nikah tau huuhuh...haru!! setelah di paksa oleh mak aku ...mak aku siap tangkap aku tak lepas tu...terus dia letak inai kat kaki....mati kutu aku nak berjalan....huwaaaaaaaaaa kena paksa...dan hasil nya adalah cemomot...huahahadah pakai kaki...pakai tangan pulak...aku dah berserah la tangan tu untuk dicomotkan..hehe...inai tangan telah di pakai oleh kawan baik aku merangkap orang kuat aku...Suzie..bff aku ni sampai amik cuti la nak peneman tido kawan dia yang mengada ni..tak de dia memang aku blur la...banyak tolong aku ni.....mekacihh frennnn

Oh yer aku tak de inai inai berukir ni yerrkk..pasal nya aku tak minat ..ini kan pulak inai daun aku punya la terpaksa nak pakai...lagipun aku menurut kata nenek aku yang tak baper berkenan inai ukir ukir ni...bagusss !!! aku pun tak berkenan apatah lagi pernah terbaca dan terdengar ceramah pasal inai ukiran ni haram...tapi terpulang pada masing masing yer....aku bukan utajah nak nasihat bab ni...aku pun mengikut apa yang aku dengar je...bak kata nenek aku...ikut mana yang halal...kita nak majlis diberkati Allah...huhuuh..


Okehlah nenek..itu yang aku surrender tu bila orang tua dah bersuara...yerla yerlah inai daun juga jadi pillihan...mak sedara aku kemain beria memblender daun daun tu semua...diorang suh pakai inai daun ..merah nya cantik dan lama....tapi campur gak inai tube...tapi memang beza pun ...inai tube kejap je warna pudar jadi oren...kalau inai daun merah nya tetap la segar..sesegar pengantin baru....atenyaaaaaaaaa.....comot nokk inai mak...hehehe...redahh paksa nya pasall



Akhirnya menyerah tangan untuk diinaikan..siap kena balut plastik...dahh cannot bergerak yer..fadan muka aku...nak lari sangat kannnnnn


Bff ku Suzie berhempas pulas memakai kan aku inai...aku dah la ganas...habis lemuihhh ...balut plastik pun cemomot jugak........suzie adalah hantu inai...dia peminat tegar inai...hehe


Kaki Tangan semua dah berinai...sila tengok kaki yang berinai hasil tangkapan oleh Mak aku...heheh...comot jugakk sebab aku kena tangkap pakai inai...mana mau lari daaaaaaaaaaa

Inai setelah 2 minggu kahwin...sudah berkurangan...warna tetap pekat ...hasil inai daun....kat cahaya nampak la oren tapi yang benornya masih merah lagi...


P/S : FYI, Encik Awak tak pakai inai jugakk lol....sentap mak..dia ingat dia bujang ke












Important :Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image.MIMY HAMID

6 comments:

POSH76 said...

time ni la yang tak tahan bila time nak menggaru hehe

Softtouch [Hanim] said...

sy plak suka pakai inai...tapi pakai tiub n ada ukir2 tu..kalu boleh nk pekat2...heeeee

Queen said...

ukir2 tu memang tak bleh..ada teringin nak pakai..tapi mak saya..mak die...bapak saya..dan suami pun larang..so saya pun rela jela..

tu pun inai tu adlaah comot..muehehhehhe

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

hehehehe nok..asal yang FYI ko tue kaler itam nok...hahahah :P

liyana said...

ala xleh view gmbr da.. tp sy lg suke inai daun. xmo la ukir2 nt. leceh kot.. hihi

kella said...

amboi.. cantiknya tangan ko kan.. berseri seri.. berkilau kilauan je.. heheh

Google