THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

24 December 2010

Terima Kasih Orang Kuat Majlis

Selesai sudah majlis kahwin aku...tapi aku tetap tak lupa nak bagi ucapan terima kasih kepada orang orang kuat disebalik majlis...tanpa mereka..tak jalan la majlis ini...tak lupa pada tetamu jemputan...yang tak datang pun takpe memadai sudah cukup dengan ucapan ucapan dari korang semua...itupun dah rasa berbesar hati sungguh....

Gambar kat bawah ni sebahagian je ..ada ramai lagi gambar yang aku tak sempat nak snapp....terutama family aku sendiri -abah,mak,abang, kak reen, ekin, dira....sedara mara belah mak aku - tok mak, mak long, mak ndak, mak tam, mak su, pak lang, pak teh...adik adik sepupu kecik...dan yang terlibat secara langsung seluruh persatuan penduduk Taman Koperasi Polis Fasa 2 yang ringan tulang membantu dari segi hal ehwal masak memasak...my BFF anis, ann, reen dan masni pun kena tolong gak kann..hehehe nama yang aku terlepas nak sebut ...terima kasih jugak....love uolls



mereka BFF sibuk membantu...pepagi dtg dewan dah buat keje tau

Warga persatuan penduduk Taman Koperasi Polis Fasa 2 yang makan dulu sebelum nak buta keje...terima kasih pakcik pakcik

oh abah ku...love love ...orang yang tersangat kuat majlis...wali ku...nadi ku....

Mak aku yang sibuk sampai tak sempat makan tau kena suap ngan Mak Jah jiran aku

Emak dan Ekin...tengkiu darling darling.....

we are siblings...the hot pinkies 2 org ni kena buat keje...TQ dear dira dan ekin




INI SAJA SEBAHAGIAN GAMBAR YANG DAPAT DI SNAP...













Important :Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image.MIMY HAMID

2 comments:

Eri-chan said...

sama2..hehehe...aku tolong sikit je....maluu..

Ann Ishak said...

sama2, selagi kederat diperlukan...mak sedia membantu nok

Google