THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

05 August 2010

Sapa Layan Movie Dolu Dolu ni Semalam...Sila Angkat Tangan !!

Pssstttt.....haluu korang...hadoi lembap kan aku sekarang nak update ke hapa...yer kalau aku skrang bzz...belum pindah lagi tempat baru..tapi dah terasa kebizia...bizi nak handover keje kat jiran sebelah aku ni ha...sian dia..keje aku sumer dia kena amik alih..hamikk belajar dikk jgn tak belajar...pastu pulak schedule boss aku makin packk gilerr dalam calendar...sibuk sikit la keje aku ni...hehe..banyak citer aku nak hapdate tapi ter hapdate hapdate...cerita kepam je la nanti..takpe kan....


Semalam sapa tengok citer kat bawah ni...citer lama weh...tahun 1989..time ni umur aku baru darjah 2 dan buat pertama kali nya semalam baru aku tengok kat astro prima 105 kul 10.30 mlm...patutnya time ni aku dah tido..tetiba terlayaannn lak..tak sangka lak mata terus segar bugar nengok...dah la jalan cerita menarik...aku rasa ramai yang dah tengok citer ni..aku je ketinggalan zaman ..memang pun zaman 80 an nya citer ...kalau tak tayang takde makna nya aku nak nengok...pelakon pun orang lama..si Kristie Alley memuda dan kurus..sekarang apa cer...gemuk gedempol lol macam aku ...huhuhu naseb mengaku...haha..si hero John Travolta...hensem maaa.....teruja...opcos paling best dan tertarik adalah baby comel tu....dah la cakap2 tafsir dalam hati..lawak gilerrr...agaknya itu lah yang bab kecik cakap ek dalam hati...sukeeeee...

Aku ringkas kan sikit pasal citer ni...start dari si Mollie ni Akauntan ada lak skandal ngan client dia si Albert tu pastu termengandung tapi Albert tu tak mo kawen ada komitmen family kan...pastu gatal nak mampsss lakkk..babak menarik ialah bila bab sains menjelma...i likeee...dia tunjuk memula saat camner sperma beribu ribu berlari lari cari ovum...pastu jumpa ovum kemain excited...pastu antara satu sperma yang leh tembus ovum then pastu terbentuk la baby dalam perut dan gerakan dia...setp by step gak la. sampai la saat bersalin...seronok beb.....ada siap tunjuk potong tali pusat lagi...ngeriiii....aku nengok terus kagum...apatah lagi korang korang yang dah jadi ibu da tengah ngandung tu lagi laaa...

1989


Okeh cakap banyak takmo rasa teruja dengar aku citer tu ..rasa takleh bayang korang cari la dvd ke cd ke citer ni takpun download je la...ada kot...heheh....tapi yang pasti memang layan dan tak bosan...sampai kul 12.30 la aku baru tido...terlekat depan tv citer ni punya pasal...terus rasa..nak kawen cepat...heheheh..opsss gatal sudah marii.....dan aku siap google lagi kat tenet rupanya citer ni ada sekuel ekk...wahhh best best...ntah ntah minggu depan sambungan kot...kalau ada yahoooooooooo....tapi memang masa last scene tu tunjuk baby Mikey dapat adik baru nama Julie...ni mesti sambung ni aku agak...yeszaaa betull laaaaaaaa...harussssssssss tengok gak..tak kiraa....citer ni sumpah layannnnnnnnnnnnn...


1990



1993


Sorry ek yang dah lama tau citer ni best...harap maklum aku ketinggalan zaman keretapi..sekarang dah monorail...ahh tak kesah ar...citer ni pun zaman 80 an kan kan kan ..sekarang dah zaman 2000 an...sila tengok okeh..BESTTTTTTTTTTTTT






4 comments:

Unknown said...

1st time mia tau psl cite tue..

Pepel BoNda AmaNi said...

aku memang nak tengok nok...tapi tetiba tv tue yang tengok aku lak..huhuhuhu...best kan cita tue..suka aku...

farahfatihah said...

yer citer sgt comel xsabo nk tgk minggu depan punya huhu

kella said...

ohh ya! aku tahu cerita ini! hubby yang memperkenalkan cerita ini pada aku! best! :D

Google