THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

16 December 2010

Makeover Mekap Nikah by MUA

Aku telah dimakeover mekap nikah oleh Kak Wawa dari butik andam CLEO STUDIO jam 9 pagi....peh awal giler...yer ar nikah kul 10 pagi maa....nasib mak pakai tudung tak yah bersusah payah nak menyiapkan rambut....serabai dalam rambut pun takde hal la kan...hihih..tapi tu la pengalaman pertama kan...susah gak nikah pepagi ni agak kelamm la.....naseb baek la kak wawa adalah pro...1 jam mekap je dah leh handle...siap bawa baby kecik dia yang breastfeed lagi...salute ngan kak wawa... .abg cameraman lak agak lambat...so terlepas muka makeover disitu...nasib sempat snap time pakai tudung..takpe kita tunggu hasilnya..sure lawa ni..pro beb

Takpe rileks cool sila teruskan mekap...kak wawa kata untuk mekap nak makeover muka aku diff sikit..bagi orang tengok lain giler.....lite lite tapi more vass....mulanya aku rasa muka aku tebal je time kena tarah tu...tapi bila siap ..oh tak sangka lainnya muke akuuuuuu...i like the mekap....ini bukan aku ni,,,,.Kak Wawa ni juga adalah MUA aka Make up Artist...banyak gak artis dia dah mekap kan...antara nya Aku ...ngeh ngeh...oh terbaru dia adalah wedding planner for REBECCA NUR ISLAM wedding coming soon...berminat leh contact Wawa Cleo Studio,Contact No.013-3399032


before makeup kening aku trim sikit sikit je...kening aku ni tak banyak bulu...so tak amik masa banyak la nak buang serabut

 
ready for makeover....auwww muka pucat lesi giler pepagi buta

proses touch up bermula...shading sana sini nak bagi effect kurus

ngeri je muka tak siap...kening agak botak disitu...hahaha..macam ju onn

macam nak join team opera cina je...hehehe

sessi membrow kening yang nipis tu...baru la perfect

its almost done bebeh........look !! memang beza berbeza lol...nampak gomak kan?? sabar tak siap lagi...tunggu proses pakai tudung lak ekkkkkk








Important :Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image.MIMY HAMID

8 comments:

ratusiput said...

seri perantinnn... :)

Liyana said...

mesti mahal kan kak.. *x mampu* hehehe

Softtouch [Hanim] said...

kelasss make up artis kak wawa tu..tp dia make up mmg cntik tau mimi..naik seri

Liyana said...

cantik kak mimy~

farahfatihah said...

cepat2 upload

Deqna said...

wah taraf2 artis gitu..haha....

kella said...

hehehe.. terserlah ketensenan masa mekap kan? hehe.. aku dulu pun nikah pagi juga.. aku lagi lah.. mekap sendiri je beb..
tak sempat, sib baik makcik aku ada mekap.. leh ler tacap tacap..

NeenaAnuar said...

ko lawo! :D

Google