THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

28 December 2010

Kad Nikah Sudah Siap!!

Hati banyak senang wooooooo...kad nikah sudah siap...maka dengan ini nak bersekedudukan secara halal adalah lapang di dada.....selagi kad tak siap asik sebok nak mengusung ke hulu ke hilir surat hijau...kekdahnya sampai konyok kertas tu....dah  dapat kad sorang satu maka sah ku milikmu...mu milikku...dah tak yah gaduh gaduh berebut kad yer...kad dapat dua...dah dah simpan elok elok dalam purse wallet memasing....malam kang somi isteri ni nak dating sakan tanpa gangguan.....muahahaha.....













Important :Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image.MIMY HAMID

9 comments:

Shu Shinju said...

akhirnya...

now da x risau lagi...hihihihi...

Queen said...

mek tak penah buat dari dulu.sampai dah ada baby dalam perut pun tak buat..hahaha'

sebabnya bile dah kawen ni takde plak org nak ketuk ke ape..=)

aura og dah kawen lain la kot

Deqna said...

cayalah... aku ni yg dah 3 tahun kawen pun takdenya kad kawen... sijil nikah pun tak pernah pun diusung sana sini, tersimpan jer dalam almari.. mujur lah tak pernah kena cekup..hahaha

liyana said...

x sbr nk ada kad nikah jugak.. hehe aww! :D

Khumaera Ismail said...

sy pelik nape johor ta leh wat kad lg..dia ckp thn dpn baru leh wat..wuwuuu~

Softtouch [Hanim] said...

yeay!!!! dah siap dah...

cik xxx said...

mimy,
comey comey..
senyum nmpk gigi la. baru nampak gedix sikit. :P

Mia-Ina said...

wah dh dpt kad..kami x buat lg pun.huhu

Ann Ishak said...

mak pun tak kuasa mengusung surat nikah ni...alhamdulillah memang dah sah, orang dah tak kisah punye

Google