THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

14 December 2010

Hot Tiket Dapat Pizza

Perhatian entry ni bakal membuat ada yang terlecur...terutama yang tak pakai Hotlink...huhuhu ini special khas untuk pengguna Hotlink 012..sekarang topup kredit adalah menjimat kan dan berbaloi baloi ...tak macam dulu dah topup biasa jimat jimat je pakai...oh itu dulu sebelum hotlink perkenal Hot Tiket...apa benda ni..yang pasti bukan di guna pakai tiket bas yer...ini topup jugak tapi super jimat...dapat sms beratus free pastu guna style minit...stylo tul...semua line ikut minit je.....pehh suka mak jimat nok....tak yah la asik tengok duit baki baper tinggal...dapat sms beratus free pastu guna style minit...stylo tul...yang pakai bil buat buat dengar je....huhuhu ..aku tak pakai bil nok...serik makkk....mak ni kala cakap super tak benti ..so baek la beralih arah pada topup..huahuahau...dah keje topup je la keje ko ek...ada aku kesah...tak de hal la...

Haluu mak nak citer pasal Pizza free la...camni..Hot Tiket ni selalu buat promo...memang berbaloi dan sumpah ko asik nak mentop up je...semata nak Pizza harga singgit...musim perayaan hari tu di abagi KFC gak tau..makan la smpi lebam..tapi time tu aku tak pakai lagi Hot Tiket..muahaha kecohh baru sekarang tergedik nak Pizza singgit nya pasal kan...konsep nya ko topup tiket at RM15 dapat redeem pizza hut harga RM1 yang size kecik sorang boleh makan tu...pastu bahagi 4 leh share gak....


tengok aku hebat tak mak top up ...5 tiket RM15 tau...huhuhu kutipncik Awak jugak...dia beli aku tukang simpan...nak pizza nok





sila perctaya ..satu tiket RM15 dapat tukar Pizza RM1 tau....di Pizza Hut saja okehh





Pizza Hut aku jejak demi Pizza RM1 mu ituuuuuu



motip muka laki mak?? ewahh laki tau skrang...saja amik hati laki yang rajin bawa ke hulu ke hilir..sementara tunggu pizza siap mak banjer air pepsi..cukup yer bang...





nah sila baca konsep...kalau tak paham lagi...sila hantuk kepala kat dinding



5 Pizza telah di tukar dari 5 keping tiket....kena bayor RM1..pastu ada caj 5 percent...redha je la..baper sen jekkk...





wahhh panas panas....siapppppp Pizza Hut in the house



Gambar ada 4 jekk...mana satu lagi...aku dah baham dulu...lapar giler nengok pizza ni





Selamat membaham Pizza..yummmy terliuq kaaa...apa lagi sila la kumpul Hot Tiket dari sekarang...hasil nya ber baloiiiii..ko hade?? aku hade tauuuuuuuuuu










Important :Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may r
esult in possible legal action against the involved party using the image.MIMY HAMID

10 comments:

ratusiput said...

kalau guna line maxis mmg hancus...aku guna maxis gak prepaid tp 2nd number.jarang bli hot tiket sebab takble sms laki aku kat sanunnnn...in malaysia je ble...ehehe..

farahfatihah said...

wahhhhhh +rm1 je?????

Softtouch [Hanim] said...

ye ker...sy pakai bil..bestlah mcm tu kalu sehinggit je pizza...

Cikmin said...

ya'ALLAH..comelnye kau ni pakai hijab..lawa2..suka2..

ai pun ada jugak hot tiket...hihihi...esok nak redeem.. :)

Anis Azalea said...

wah mi.. serius dah pakai tudung eh..bagusla..
weh ko pakai top up skrg? sms murah ye..ahaha aku mlsla nak beli2 top up ni leceh...lantakla bayar bil..paling tinggi cecah pun rm80 je..

Unknown said...

cantekla ko pakai tudung...ni betul2 isteri solehah cam tak caya ko dah jadi bini orang hehe

pizza aku kureng sikit......kalori tinggi huhu

Pepel BoNda AmaNi said...

keji...terliur sudah nok..tengok gambo ko yang last tue...uwaaaaaaaaaaaaaaaaaa

cik xxx said...

tudung? nice... :)

Ann Ishak said...

mak tak kuasa dah nak membeli top up nih...takpe mak punye bill pun 3 bln baru 50 hengget nok. 3 bln baru pegi bayar dekat celcom

Mr & Mrs Sallehudin said...

Ha ah memang best Hot Ticket kali ni.. kita dah cuba 2 kali pun beli pizza pastu bayar singgit jer.. :)

Google