THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

27 October 2010

Lagu Kalau Berpacaran - "Duduk renggang-renggang"


p/s : lagu ni syok kan...layan tull...dah la tengah top..pastu paduan 3 suara memang menjadikk...ada suara very the bapak bapak.....pastu suara anak gadis manja miauuuuu...dan paling tak leh blah suara orang ketiga ala2 saitonnnnnn....kalau tengah bawa keta..tetiba radio ada lagu ni mula la aku tak senang duduk...gedik jugak nak berjoget riang ria...tak sedor diri tengah memandu tu..orang sebelah tengok...giler hapa budak ni



Kalau Berpacaran – Suhaimi Mior Hassan, Ana Raffali & Altimet

Kalau berpacaran memang banyak pantang larang
Menjaga susila ibu bapa adik abang
Apabila berdua carilah tempat yang terang
Agar tidak pula mencoba aksi terlarang

Chorus
Boleh pandang-pandang jangan pegang-pegang
Duduk renggang-renggang bertambah sayang
Biar malu-malu biar segan-segan
Kerna malu itu perisai orang beriman

Kalau berpacaran jangan tunggu lama-lama
Kalau dah berkenan jumpalah ayah dan mama
Hantarkan rombongan meminang dengan segera
Kalau terlambat kekasihmu disambar buaya


Ulang Chorus

Yeah kita sambung cerita
Kalau kamu berdua aku yang ketiga
Aku penambah perasa
Akulah pendarab nafsu serakah
Hai teruna bikin perangai selamba
Hati si dara kata tak apa
Berani buat terima padah
Kalau tak sedia ucap syahadah

Ulang Chorus

Boleh pandang-pandang (boleh pandang-pandang)
Jangan pegang-pegang (boleh pegang-pegang)
Duduk renggang-renggang (duduk rapat-rapat)
Bertambah sayang (nanti confirm dapat)
Biar malu-malu (jangan malu-malu)
Biar segan-segan (jangan segan-segan)
Kerna malu itu perisai orang beriman (hahahaha)



dalam ini gamba kami pun ikut pesanan penaja lagu ni..."Duduk renggang-renggang"...hehehe...boleh gitu...sila dengar nasihat yer wahai diri ku...pandai dengar je...buat tak pandai...lalalala...pang sebijik






8 comments:

POSH76 said...

alala naper muka en awak monyok jer tu hehe..sampai la ni aku tak pernah dgr lagu ni hehe

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

aku suka lagu nie nok...sangat layannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

cik xxx said...

dikala entry ini ku baca..
lagu ini berkumandang..
ek? dok renggang lah sgt..
tak caya aku heh

Shu Shinju said...

DUDUK RENGGANG2 BERTAMBAH SAYANG...:)

Emynz said...

Haku pun x penah dgr lagu neh lol.
cam lawak jek lirik. nanti caik

Eri-chan said...

aku suka lagu ni nok..jd ringtone 2-3 hari dah..hahahaha,..siap cut korus lagik..kekekeke suke..sukee

mrs.spicy said...

hahaha..duduk renggang2 ni sebab gaduh ke?=p

kella said...

wowww.. ini lagu apa nih.. tak pernah dengar pun, tapi lirik cam best je tu..

Google