THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

01 October 2010

Bath Tub Berghantu !!!

Eh citer melaka tak habes lagi ke weh..hahaha...ni aku lupa nak selit pasal kisah bath tab kat hotel melaka..pehh memang tab tu berghantuuuuuuu...bukan sebab ada momok ke hapa..tapi bila dah masuk je dalam bath tub tu konpom tak nak kuar...terutama aku la...berendam berkubang tak henggat...wakaka...aku duk senyap je dalam bilik air tu...pastu mengelamun perasaan feeling feeling mandi buih...wak luuuuuuu....huuhuh..maklum la kat umah sendiri tak de bath tub ni ..umah aku kecik je bukan semi d...banglo jauh sekali...hukhuk..tu yang gedikk lebeh..tetiba nak suh Encik Awak pasang bath tub la kat umah dia...ngeee boleh kan kan jonet kannn...konpom aku rajin mandi 6 kali sehari..nah disertakan gambar bath berghantu ni...nak snap gambo sendiri mandi berkubang kang blog ni memang tak laaaa!!!...terus kena banned.blog ni..jangan buat hal...aku snap gambo budak budak ghantu air mandi bath tub berghantu je la...agak semi bojel jugak..tapi takpelah masih kategori belum baligh...penglihatan konpom tak ketumbit...hehe


hamboii sakan boboyy...aku pun lebih kurang boboy gak la...tapi aksi aku ala ala puteri kayangan gitu...uwekk








6 comments:

-NiD's- said...

tudia dia nya BEkubang......semPOi habeh...eheheheheh
sis....bestkan berendam lelama....kalo diserikan dengan MUNGA-MUNGA lagik besh...aura dtg kemBaLi.ehheee

POSH76 said...

eee cekcinyer dia hehe

Eri-chan said...

weh nape takde aksi mandi buih? hahahaha

Ann Ishak said...

auwwww seksinya model tuh muahhh

Mia-Ina said...

auw seksinya boboy...

rina is pink is sugitani said...

wahaha
comelnye montot....

Google