THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

28 October 2010

Darah Aku Memang Manis

Bukan nak tunjuk gelang emas pun...tapi tu dia nyamuk duk hinggap gigit kat pergelangan tangan...huwaaa nyamuk ni tak de tempat lain ke dia nak gigit...kat situ jugak...dah tak cantik tau...darah aku memang manis kan..aku pun jadi mangsa sasaran nyamuk...aku tak tahan duk garu garu tu yang jadi hitam tu...yang ada parutan tu kat belah tangan kanan....tu aku nak tanya tu..kalau nak batal air sembahyang tangan belah mana ek ?? kanan ke kiri...hari tu sarung cincin tunang jari manis tangan kanan....kali ni plan nya sarung gelang nok...hihihi...orang bagi amik je...so tangan mana ni?? kalau kanan habis la aku...buruk tangan ...apa petua nak hilang ni?? bagitau sket..


tengok tu...dah burukkk...malu nyaaaa..sungguh sedap nyamuk hirup darah manis ku kann









8 comments:

cik xxx said...

dapatkan Bio Oil. tuk hilangkan parut.
keberkesanan atas individu. aku tukang promote je.

liyana said...

bio oil ok kak mimy. nt suh je mak andam mekap kt tgn jgk..hehehe

Ayuraza said...

yess..bio oil..
blogwalking nih..

kella said...

hahahahahahaha... aku pernah laluinya dulu...

ratusiput said...

tu senang je nok...leh touch up ngan inez tangan ko tu...ehehe...

nUR_rOsALiNdA said...

Nok, aku dah dapat kad ko...Ke main lagi ko ek....Pn Mala & Sayang..Huhuhu~

Eri-chan said...

rosken jgn beli la..aku nye tak jalan pun..skrg aku try rose hip oil plak~cosway punye..

Ann Ishak said...

pakai bio oil, baik untuk hilangkan parut...tapi kene rajin pakai, jgn lupa pulak

Google