THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

27 December 2013

Umie Sue 1st Giveaway : Anak Mengemas Rumah

Mari join giveaway lagi...untung nasib terpilih...semua nya rezeki...ok kali ni join UMIE SUE nya la...mama aqilah....


Tengok tajuk pun best..anak mengemas rumah....hehehe...paham je la bila budak kecik kemas rumah kan...kengkonon rajin la...padahal...lagi tukang sepah lagi ada...anak akuFayel  ni laki oii bukan pompuan tapi sangat suka menyapu...memang keje dia menyapu kalau nampak penyapu merata...nak kata aku ni rajin menyapu tak jugak...aku malas terus vakuum je...hoho...aku rasa ni sebab peturun dari tok mak dia..tok mak dia memang suka menyapu ...pantang....okla satu hobi yang baik ..rajin...tapiiiiiiii aku bukan boleh percaya Fayel ni menyapu habis ...peel dia menyapu dia sepahkan dulu barang mainan dia pastu dia sapu...gituuuuuu....konon mainan tu sampah la...adoyaii..moga sampai ke besar la peel ko suka penyapu ni ye nak.....




ADA SESAPA NAK BOOKING ANAK AKU JADI MENANTU TAK??? HOI RAJIN BEGINI KO TAK NAK KE??? RUGI BESAUUU HOHOHO







Jemput join tarikh tutup 1 January 2014

1 comment:

UMIE SUE said...

hehhee...fayell..batman sedang meyapu tuuu...comelll dan namapak lagi macho tau fayel

tenkiu kak mimi sudi join

Google