THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

23 October 2010

Kasut Sanding Ke?? hihihi

Eh bukan kasut sanding kahwin akan diprovide oleh Mak Andam ke?? hihihi...yer mak andam aku ada bagi gak...tapi aku saja gatal habiskan duit nak gak tempah...aku wat standby je ni...reason sebab risau bebenor kalau mak andam kasi pakai yang high heel ..adehhh tak rela euwww.....bukan aku tak leh pakai high heel tapi aku ni orang yang nevesss..tersangat neves...depan orang aku kaku..pastu di khuatiri akan terpelecok..jadikk aku tak mo amik risiko ngan kengkonon cover jalan paling ayu...buat tersangkut celah kain labuh...konpom masuk paper muka utama...takut dek  non....no high heel tak seksi?? ah sudah lupakan soal seksi...biar rendah asl tak jatuh depan orang...aku maluu...lagipun kalau aku pakai high heel aku diri sebelah Encik Awak tinggi sama tinggi je..takpelah pakai kasut rendah bagi chance la Encik Awak feeling tinggi galah..ok silakan hamikk


taraaa ini lah kasut bling bling yang di tempah...bersinar terpancar mata....aku plan part tengah tu aku nak letak brooch...lawa tak??



kasut merah?? motippp..ini bukan kasut berunsurkan kahwin yer...ini kasut keje opis...beli kasut di atas dapat offer diskaun 2nd pembelian...oklah walau tinggi tapi terasa sedap pakai...takpe pki dalam opis je..tang keluar sarung sandal..haha apa susah kannn


kedua dua kasut adalah cap HENRY...wah nama macam putera Lady D lak..hehe...walaupunnnnn...serius to say...aku dah pakai kasut merah tu..dan kualitinya best...pasni konpom aku nak pakai kasut tempah....memang betul2 ngam ikut ukuran tapak kaki...stabil !!!harga?? kalau bertutup RM70 any design...& RM60 utnuk yang sandal terbuka.....








Untuk yang berminat nak mencuba..sila tengok kad di bawah...errr agak blur kan..tapi takpe..aku tulis bagi terang....kalau rasa malas nak gi..dia akan datang sendiri ...just buat appointment je...senang kan
HENRY TANG
No.31, Jalan Teratai 2/7C, Taman Bukit Teratai,
56100 Cheras, Kuala Lumpur
Tel :03-42959423 HP : 016-2868236









11 comments:

-anidaothman- said...

PINk tuh lawa...bekenan woOO....alalalalal PENANG takdak branch kedai nie...kalO nak jugak kena g SANA laa yea sis.....ermmmm

shuhadah Zainol said...

lawa..lawa..lawa...

Softtouch [Hanim] said...

cntik....boleh tempah yer...bestlah mcm tu...mmg sedaplah apaki sbb di abuat betul2 buat ukuran kaki kita..mcm tempah bajulah kan...

ratusiput said...

wah bestnye leh main tempah2 ek.terase cam putri gitu...iskk tp kat jb tak ade la cenggitu...kalau ade kan best...lgpun harga dia ble tahanla rega bleh bli...

Anis Azalea said...

wah kasut boleh tempah..mcm best....nak jugak try

Mrs. Norrie said...

ni kasut mak mentua aku selalu tmpah sejak AZALI>>.kasut hendry

Unknown said...

wah dh dpt kasut..mia lum lg

kella said...

mahal tak beb? wah.. aku suka lah yang kaler pink tu weh.. meleleh je.. ")

Pepel BoNda AmaNi said...

wah terbaik la kan...siap menempah ko nok...

Unknown said...

aku vote for PINK tu gak lawa beb hehe

Ann Ishak said...

berminatlah mie...ni add kedai dia ker?!!!

Google