THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

13 October 2010

Sang Lelaki Gedik Kamera.


Di satu kejadian selepas gi kenduri kawen belakang umah...
sang lelaki itu gedik nak bergambo...
habis aku diheretnya suh jadi watak sang wanita dalam ini gambar...haishhh.....paksa rela telah berlaku
sang lelaki sakan mempetik kamera...klik klik...
isk iskk tetiba rasa comel pulak bila sang lelaki snap muka nya sendiri...hiksss...
walaupun apapun sang lelaki ini tetapp pojaan malaya aku...
no no no !!
jika korang rasa nak muntah ngan ini entry...
ada aku kesah !! 
maka nya mari kita muntah beramai ramai...muahahaha












6 comments:

Mia-Ina said...

phewitt kak mimy :-)

ratusiput said...

amboi2...sejak2 nk bersatu ni...bkn main mesra lg korang ye...ehehe...cam artis muke ko kat gambar yg 1st tu...

Softtouch [Hanim] said...

he he he..mmg comel..jrg ellaki nak snap pic sndiri2 nie..sporting en awak nie...

Liyanaroxx said...

ya allah sportingnya en tunang akak!!!enchek bf saya?jgn harap nak snap2 gambar nih okeh?hahahahaha!dia adalah sgt pemalu..nampak je yana kuar kamera..dan2 tuh gak nak tutup muka...hahahahaha!

Myrilicious said...

comel ye kak mimy ngn en tun.. shyiokk.. tak sabo plak nk dtg kendri akk ne

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

klu laki aku nok...jangan la ko harap nak bergambar cam gini...dia kata biar aku jerk la yang gila glamour huhuhuhu tensi haku...

Google