THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

21 October 2010

Help Help ....Takleh Upload Gambar


** Horrey dah ada cara nak upload gambar...godek nya godek..akhirnya ngan bantuan bonda amani sapa lagi si Purpelicious la....wa sayang sama lu...muahhh ...lebiuuu....terima kasih nok membantu aku yang buta it lagi sengal ...aku tak delete gambo kat picasa..tapi create author email...memang la agak leceh..tapi takpelah...janji gambo ada...baru mariiiiiiii...yeayyyy...alamak nak kena banjer cik pepel...hehehe...


Aku sedang mengalami satu masalah aku takleh upload gambar reason nya sebab album yang di link kan dari PICASA WEB ALBUM dah full storage....tetiba rasa cam pelik bin ajaib...tak pulak aku tau pasal picasa ni..maklum la aku kan buta it...nak explore bagai memang tak kose la..kalau nak bagi storage tu reduce kena buang gambar tapi akan effect blog aku...pehhhhhhhhhh tak mo la...sayang ar..pepenat aku download gambo pastu hilang...nangis aku !!...kalau tambah storage lak kena bayor...camno...?? camner ni?? korang yang pandai bab bab ni leh tak tolong...pasni gambr tak leh upload jangan harap ar aku nak tulis blog kan...kes ugut ni..yer sudah tahap bengang la...tolong yer kengkawan ...please please...mengharap ni...apa aku nak buat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!tolonggggggggg lagi sekali





7 comments:

Unknown said...

aku pun kena pandai kan depa no choice aku delete jer la huhuhu

CidaZam said...

halozzz... sbb tu blog lama aku di tutup! bukak yang baru... so ko kena gune other party punya web to up load gambar... hahha ko tanya neena, aku tak pandai nak mengajor sbb dia yang ajar aku dulu...pls jangan buat payment. aku kena tipu tak leh...

SUHAIDA said...

su pun penah jadi cam tu habis semua gambar hilang...sedih

kella said...

ohhh... aku tidak tahu menahu pulak mimy.. sorry cant help u dear..

Pepel BoNda AmaNi said...

amacam dah bleh kan...hehehehe siapa sifu....tocey2...

Anis Azalea said...

ajar aku gak nanti..
aku delete gambar album aku byk hoke..eh pinjam ayat purple lak..kekekeke

Ann Ishak said...

boleh tuntut ilmu jugak nih...ada pengeras jugak ker hihihi

Google