THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

29 April 2010

TUDUNG SYRIA Versi Muka Lebar


Waduh waduh banyak nya komen positif aku bertudung ...haha yer la benda baik kan..kalau benda jahat takkan la orang nak komen baek lak...kang bagi komen negatif...tersentap pulak...heheeh...tima kasih puji pujian...nak banjer dari kejauhan pulak...ahahah alasan kennn....yer aku tau aku lawa pakai tudung..phewittttttttt....yer ar muka lebar pinggan dah la tembam..tapi tetap nampak comel..bukan aku kata..korang gak yang kata kan...haha eh tak ngaku pulak...baik ngaku cepat !!!



Alang alang korang dah kata aku cantek...aku cantek kan blog aku ni ngan muka aku ngan ber TUDUNG SYRIA...bukan korang je kata cantek...tu ha si Tonang aku, Encik Awak asyik duk sebut..sesuai la..lawa la...menarik tertarik...iskkk lemas mak jap...dan setiap inci gak la montot aku melebar sebab pujian melambung ada makna...**puji je ke?? bagilah something cincin berlian ke..huhu**...
















Pada yang rasa pipi adalah selebar aku...setembam boolat...jangan risau...tengok aku yang lagi tembam mambam dari korang...okeh je pakai....yang aku rasa majoriti pipi cengkung ...korang berruntung tau si pipi kurus...sesuai kannnnnnnn....mana nak beli mana nak dapat kan?? aku telah membeli di sini...






Aku terjebak pakai sebab tuan blog ni la...sudahnya aku rembat banyak beli tudung ni..dah la best je bila pakai..kain cotton lak...tudung ini adalah 2 helai yang berasingan....so kalau nak anak tudung berwarna warni...boleh beli anak tudung..so kita leh mix & match. ikut baju..cantek tauuu....nice...lain dari lain...yeahhh bertudung pun leh bergaya tau...harga pun tak mahal sepasang tudung syria = RM15 ..anak tudung beli 4 = RM30..beli 1 je = RM8 ...reasonable kan...jadi apa tunggu lagi...sesapa yang nak lain dari lain tu apa kata kita cuba TUDUNG SYRIA ni...serius takkan menyesal..ahhah...dah promote lebih aku ni ...takde apa share pun tau...aku pemakai yang berpuas hati....cayalah..







10 comments:

Miss Moon said...

nih yg buat ai malu nih ...mcm mana cik mimie yg baru bertudung nih ley wat tudung tew jadi muncung cantek cam tew ...kalau aku yg pakai cam watermelon kay org ganu kata bulat cam timun cinaaaaaaaaaaaaa aku jelessssssssssss

wey ajar la cam na nak bagi jadi muncung cam tewwwwwwwwwwww

weyyyyyyyyyyyy awek muslimah cun seyyyyyyyyyy

atoyis said...

saya suke..saya suke..nk beli jugak ler..ner de tembam..shomel de le

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

memang cun pun weh ko pakai tudung...ha apa lagi...kekasih ku seru la..heheheheh....ada bran ka???

kella said...

mimy.. ko boleh la banjer aku je.. aku boleh je mendekatkan diri dengan ko..ngeh..ngeh..ngeh..
tapi siyes beb! aku tertarik, terpesona, kau memang cantik bertudung itu..

Ika Razak said...

cantik la kak mimi.. serius ke dah bertudung???

Iena said...

tgk ko pakai cantik... aku sendiri...
bila try achik ckp cam penyu! hadoiiiiiiiiiiiiii... hentak kepala kat dinding jap!

noradzlina.kamdani said...

dgn sy tudung ni mc xsesuai (raut muka) tp dgn u lawa la...

RedLife2Love said...

dah try jugak.. mmg cun!! hehe.. i like =)

POSH76 said...

yang ni pun santek gak hehe

ElyaElmo said...

tu...tudung berawning ke??

Google