THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

26 April 2010

Terbabas, Tergelincir Semua ...........DIET

Opis aku kan dah siap...dah siap selesai sumer macam biasa ar aktiviti doa selamat cum doa makan...pasti la kannnn...dan sepasti pasti nya makanan ini semua telah membinasa kan diet atkins aku...musnah....errrr hari tu memang iman tak kuat..tergoda mak jap..dah la pi order nasi briyani gam...dari kengkonon malu kambing tak nak makan...ter dan terr amik......damn tul....sudah kantoi disitu.....nak buat camner...nafsu membuak buak buat aku hilang kawalan..terbabas tergelincir terusss...errr tapi takpe kan...bukan selalu...hahaha...dah la tengok je la gambar yang telah buat hari aku terbabas....




**dimulakan dengan ucapan ucapan...tapi aku buat pengumuman pengumuman makanan dah boleh makan..buleh??



** berpusu pusu semua nak makan...aku tengok zoom dari kejauhan...adakah aku akan menyertai mereka itu semua?? haaaa...nexttttttt



**makanan yang telah selamat dalam peruttttttttt..yer bagus sangat..apple pie tu memang betul laaaaa...tergelincir aku..



** kek kek tajaan dari Secret Recipe bawah opis aku...ada dua okehhh...jahanam lagi diet musnah musnah



** nasi briyani gam di jamu telah membinasakan nafsu tekak aku...telan air lir nengok okeh...aku terbabas...



** diet ke?? ha yer la..HANCURRRRRRRR semua dan MUSNAHHHHHHH.....lupa seketika pantang larang...sekarang dlm pikiran NIKMAT sementara menikmati...pastu huwaaaaaaa



** oh aku ketahuan pacaran lagi sama briyani gam...i am sorry good bye....nak membaham macam singa harimau aummmmmmmmmmm...








12 comments:

Eida said...

mak aih sedap betul tu ,rugi x kalo x makan,ala terbabas sehari jerk ok lagi ler tu

kella said...

haaaa...muka tak bersalah je makan sepinggan penuh!
muka nakal kamu nih!

Dkopsunintended@A.I.N said...

hehe~ bestla bce blog ni.. mcm klaka n fun~ XD *sori, sje terjumpe mse maen lompat2 blog*

fabulous.farah said...

hahaha..mimy.orang kata rezeki jangan di tolah..beriani tu giler lah mengiurkan

Nadine said...

hehehe..comel sungguh gamba last tuh! :D

Frodo Baggins said...

picca last tu sweet.hahahha

>>___<<

Iena said...

hahahhaaaa... terbabas bkn sket2 tu nok... aku pon sering tergelincir dr landasan skrg... ahad aku msk lingguine sardin utk achik tp ngan aku2 skali duk ngap...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

wah sedap tue...pehhhhhhh aku xda masa nak diet2 nie...hahaahahah memang smua akan ku sental...kambing jerk aku tolak.,.sebab aku memang xmakan kambing..*kang busyuk lak aku cam kambing wkakakaakaka :P*

Emynz said...

skali sekala xpe kan kan kan hahaH!

Megat said...

tu laa pasal klu bab mkn nie miss tonanganku nie tak pernah tolak....heheheheehabis laa segala program diet.....heheheh
nasib baik cik tonangan kau nie tak jd PA klu tak dah tentu kena pecat terus heheheeheheheh..........

Megat said...

bukan diet jer yg terbabas tap semau program diet emmmmmmmmm hehehhe.... senaman sekali dah lama terbabas dahhhhhhhhh.........kakakakkakaka

POSH76 said...

aku nak layan entry makan jer ari ni sbb aku lapo giler tak makan ni hehe

Google