THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

26 April 2010

Khas Untuk Followers @ Pengikut Ke- 100





Aku sudah berniat ..berkata dalam hati dan aku telah war war kan pada budak kecik sebelah aku ni sahaja, si dak Atiqah....berbulu je minah ni dengar sebab dia dah jadik follower berzaman....jangan nyesal dong....hahaha..takkan aku nak kecoh kot...aku buat suprise la...misteri la skit....sapa jadi follower aku yang ke -100 maka aku isytiharkan dia akan dapat hadiah misteri daripada aku... oleh itu syabas beteh pada ...




http://dkopsunintended.blogspot.com/






yang lain sila geget jari kuku semua...tunggu je la next cabutan misteri...bila..?? tunggu saja lah....tahniah dik...baru pestime masuk blog aku katanya..hah..sudah rezekiiiii..hah korang sila la kejar counting ke 100,000..tak dapek nak nolong haaaaa






8 comments:

kella said...

halooo... bertuah la yang ke 100 tu..
tahniah..tahniah..
tak berpeluang laah...

Mag said...

10 000? *pengsan*

Unknown said...

yg ptg, kte setia ke blog ni selalu..boleh gitu,kak? keikhlasan mau penting gak wp x dpt hadiah...hehe

Unknown said...

Tahniah followers dah cecah 100

Pepel BoNda AmaNi said...

aku yang kiciwa..huhuhuh :(...

Dkopsunintended@A.I.N said...

hehe.. lorh.. tenkiu2x~
n congrats la yg amat sbb da ramai followers.. x prasan pon time subscribe tdik...(huhu.. bile la nk smpai turn saye ^^") anyway, akak nk email ke? kenapekah?

Dkopsunintended@A.I.N said...

hehe.. dah org bgi hadiah,, mstila nak. hehe~ sudah email daa.. terima kasih lgi skalik.. bestnye, sng nk dpt adiah~

RedLife2Love said...

aku kuciwa!! hahaha.. =P

Google