THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

27 April 2010

Bukan Aku jiwang Tapi Salahkan Radio Yang Jiwangkan Aku






Lepas balik seminar terus mood jiwang cacing kepanasan melanda sebab jalan bukit bintang sangat jem giler babs....aku sangat tension...bensi tul la lalu jalan ni..lagi plak hujan...aduh memang hilang sabar ...then bila aku buka radio ERA, HOT,SURIA,MUZIK FM...sumer kuar lagu ni...lagu apa ..yer lagu jiwang indon baru tengah nak ngetop ni...ARI LASSO -CINTAILAH AKU SEPENUH HATI.....sah aku kemaruk ......sila salahkan radio yang duk putar je memanjang...aku suka ar lagu ni....makin dengar aku tak jemu...



Aku kalau mood dah mengada macam ni la...sila la nak maki aku ke hapa...mak tak kisah...aku mood bendera merah tu yang ala2 kembara di tanah gersang.....heheeh...pastu sasaran tembakan tak kena ialah tak lain tak bukan ialah Encik Awak...hahaha...hati aku kecik dah ni ..dan nak bagi hati besar balik maka nya dengar le lagu ni...siap lirik bagai ko kan...hehehe...eh mestilah...huhu uwekk...dah jom layan



Di dalam hatimu
T’lah aku temukan
Arti kebahagian

Bersama dirimu
Aku merasa berarti

Sanggupkah dirimu
Untuk bertahan
Hingga waktu tak berjalan

Mencintaiku
Walau bintangku tak terang


Reff:
Cintailah aku sepenuh hati
Sesungguhnya aku
Tak ingin kau pergi
Takkan mampu ku hadapi dunia ini

Betapa hidupku takkan pernah sama
Bila kau tinggalkan ku
Tetaplah disini saling memiliki
Selama-lamanya

Back to Reff
Tiada arti semua bila kau pergi

Genggamlah tangganku dan peluklah diriku
Saatku jatuh nanti menangis sepi

Cintailah aku sepenuh hati
Sesungguhnya aku
Tak ingin kau pergi
Cintailah aku sepenuh hati
Tak ingin kau pergi
Takkan mampu ku hadapi dunia ini
Tiada arti semua bila kau pergi





ENCIK AWAK : SILA PASTIKAN KETIKA BERTOGETHER AKA DATING ... LAGU INI DIPUTARKAN..SAMPAI MUNTAH BELAHAK PUN TAK PE....MAK RELA...NON STOP PLS....










**cehhhhh....nak jugak tunjuk gambar kennn....padahal tengah hati kecik ni....ahahah....ini lah mood kembara tanah gersang...waakaa





7 comments:

Nadine said...

hihi...kelakar la Mimy nie. Anyway, lagu tu best kan..tambah2 dgn suara Ari Lasso tu..mmg layanlah! :)

noradzlina.kamdani said...

sgt2 bermakna lagu tu, tajuk jek dh feeling...

Eida said...

wah manyak romantik ler.Mmg lagu ni best giler.

Dkopsunintended@A.I.N said...

alamak mood jiwang ter-transfer kat sni la pulak...ishkk~ dah terminat sudah lagu tu.

p/s: sye dah antar kat email yahoo akak~ akak gune email lain ke?

Mimis said...

Ari Lasso yg nyanyi lagu ni ke.. I ingat si Anang (bekas laki KD)

Ckp skit leh.. I nmpak U dah kurus skit laa.. :)

Emynz said...

musim hati mengecik kot skang nie keh²

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

ahhahahaha aku pun suka lagu nie weh...dia cinta aku sepenuh hati..aku xpa..hahahahahaha gila keji kan..

Google