THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

07 April 2010

Ada Beza Dulu, Kini dan Tak Pasti Selamanya...


Semalam aku dah reveal dunia opis baru aku yang dah di ubahsuai...hari ni aku nak tunjuk dolu dolu nya placement....di mana kah aku berada pada satu ketika dulu...ewahhh flash back nampakkkkkkk...hehehe saja mengimbau...masa memula dulu aku first time menjejakkan kaki ke bangunan 55 tingkat ni...dan beza nya jugak dulu...aku adalah pemalu pendiam ceh yor la tu tapi untuk 1 hari pertama jekk...sekarang sudah keluar kepompong nyaaaaa menjadi rerama terbang bebas...




** kedudukan aku dan bos aku dulu dulu...siap berkepung wehh...sangat privacy satu ketika dulu



** apa aku buat pun korang tak leh tau...main cak cak le ngan aku kannnnn...dan tempat ni dulu la....yang ramai datang menyembang disebabkan muka memang menyorok


** meja aku dolu dolu...iyer tak banyak barang berhias pun...di maklum kan time aku snap ni pun baru 2 minggu keje tauuu...selepas 6 bulan tengok apa jadi meja aku...papan board depan tu memang sah penuh fridge magnet...



**meh tengok dari dekat...ha tengok tengok pusat pengumpulan barang antik...heheh serabut lak aku nengok nyaaaaaa


TAPI ITU DULU ...

sekarang

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


** cis poyo bukan workplace je beza...ngan body pun berbeza...ngan senang hati nya berat badan mengepam pam...ish iskkk...but i know still cutie pie...huuh ngeri nya perut


** yer tempat kecik orang nya besar inilah penempatan terbaru aku...macam-macam ada...ini meja ke almari...ntah la aku pun tak pastii...segala benda nak sumbat kann...heehhe


**pandangan dari orang sebelah aku ni ha...dia tukang snap....open air tul tempat baru aku ni...kepala pertama orang akan nampak adalah aku...ngular adalah bahaya......bos aku kuar dari belakang tu pun aku tak pasan...heheeh...kadang tetiba je ada dalam bilik...misteria tul la...jadiknya...keje aku minimize la segala benda kat PC...cover beb



**but aku happy di workstation terbaru ni...tak kisah la tak privacy ke hapa...open air pun tak de halll...kecik sempit pun mak redah.....yang paling penting adalah keje berehhhhhhhh kan kan kan......dan yg paling best surrounding pun dah luas...ada orang sebelah plak iaitu IKA....gosip tetiap hari adalah wajib....best best...i loikeeeeeeeee






7 comments:

RedLife2Love said...

yela.. hari2 dok bergosip kan.. mengalahkan segmen terjah pulak.. hehe..

Unknown said...

wah mcm2 ada kat meja ko...pandai ko organize....kelas beb

Nurmala Mazlan said...

nok, jom g shopping nok

Myn said...

ko rase lapang tak , tak terkepong? *ayat provoke ni*

d.a.m.i.q.u.l.a said...

byk tol mainan ko blkg kusi tu hehe

kella said...

haah la mimy! very open d air la tempat baru ko nie..
diorang mmg sengaja tauk petisyen camtu kan.. takde tutup2 dah..

Mag said...

cantik ah ko punya tempat..

Google