THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

12 April 2010

Karaoke lagikkk...lalalala Melalak....yehaaaaaaaa

Ini adalah cerita ceriti karaoke melalak yang ntah bila baru hapdate...wkakaka...sumpah gaban lambat upload...tu la banyak sangat mensnap gambo kannnnnnn....gini la jadikk nya...okeh okeh...layan ini gambar baru kasi citer iyerrrr...


** satu hari di wangsa walk mall di tingkat 2..terletaknya sebuah tempat hiburan...sila lihat model yang kengkonon penunjuk arah



** yer inilah dia tempat superstar menyanyi sakan seperti orang dibawah...series dengar sore sure ingat katak mana la panggil hujan...gempak tak?? sampai hujan turun



** lelaki ini juga mau mencungkil gigi bakat terendam yang selalu berendam berjam berjam tanpa henti semata nak rasa jadik superstar maka ke sini la dia datang



** pompuan ni jangan cakap lah...hari hari perasan SUPERSTAR ...



** okeh bila superstar mau nyanyi mesti kena ada makanan disisi bersama air...sebab superstar nyanyi tekak selalu kekerignan


** oh permulaan yang amat baik nampaknya...sesi pemilihan lagu berhantu akan berkumandang


** yeahhh ..itu dia Encik Awak mensumbang kan sorenya...aku terus terkedu itik sebab kenkonon ferashannnnnnn jap...oh GADISKU by SEARCH....wakakak



** oh yer perasaan seronok menjadi superstar sambil di apit oleh jejaka idaman dan gadis pilihan disisi...oh malu aiii jap...peminat pemenat kerumun



** ini sessi gadis litar phewwuittt lupa diri riang ria aidilfitri melalak..lalala..yang penting mata aku fokus kamera ..harusss kata superstar..


** alamak terlebih sudah.....asyik masyuk hayati lagu itu bang....jaga-jaga bunga 3 kuntum tengah mekar tu..

** oh patut la khusyuk asyik...lagu ni rupanya...ada hati nak cari jodoh yer...hepppp


** oh kami bertiga single but not available okehhhh....bagus jugak Encik Awak ikut yer jadi tukang pegang kamera...hihi



** aku dan Encik Awak meluahkan ekspressi gaduh- gaduh LAGU UNTUK MU by MUH..best wooo terluah rasa kemarahan...pehhhhhh..bila lagi nk rasa marah..peluang peluang



** ewah anak gadis 3 orang berjimba....tu dia...calon menantu hantu...wakakaka


** pose terbaik superstar dari 3 gadis angel malaysia mariii...hebatlahhhhhhhhhhh...









18 comments:

NeenaAnuar said...

wahh karokkk! dah lama tak pegi! heheeh..

Ieda Al-Habsyi said...

besttt!! serius jeles ni coz ieda asik melalak kat dapo je, huhuh :)

iena said...

wah karokkk lagini.... gelek jgn tak gelek

kella said...

ahhh.. best nya karok.. ngapain nggak dijemput ku sekali de..

HairiAks said...

Hi.. suka membaca entry ni & yang lain2... salam perkenalan... jangan lupa Follow blog hairi k..

POSH76 said...

dasat tul ko mmg karaoke queen la beb...mesti sore ko sedap hehe

tasyanadia said...

hye...
akak slalu soping bju2 kt mner ek
ske r tgk akak
sy nie xpndai fesyen
hehehehehe

Filla ~ Kasih Aleeya said...

huiii.. lama nyer aku tak gi berjimba..tgguuu sampai mak meletop dulu okeh... heheh..

kella said...

mimi! sila lah klik di sini

http://kellazule.blogspot.com/2010/04/blog-aku-ini.html

kredit untuk mimy..

:: vErde+hAzizi :: said...

wahhhhhhhh...siap bawak muffin sendiri tue tak larat tue...well prepared!

Mia-Ina said...

pss....bestnya gi karaoke.happening nampak gambar2x...ceria hidup akak

noradzlina.kamdani said...

perghhhh karok sampai panjat krusi tu...nnt jwp tag yek

fabulous.farah said...

meriah karok ramai2..aku karok lagu wali band pon wajib ade..hehe

Liyanaroxx said...

mahal tak superstar tuh kak?macam redbox tak?song box pun okeh gak... *dikala kekeringan masuk song box ar*

dina said...

lama dah aku tak karoke... mic kat umah pun dah jahanam sal sore aku terlalu merdu... huahuahua

Megat said...

memang klu sebut karaoke dah tak de org lain dah .......
en.awak nie sebagai pegawai pribadi kepada semua anak2 dara yg berkaraoke......heheheheh.
tapi pegawai pribadi pun tumpang sekaki kakakaakakakaka

Emynz said...

gile mengoda cup cake ituh. cekelat cekelat ceklat.

Faheem Jr said...

hai mimi..sihat ke weh..apsal eryn takde lam gambar ni?

Google