THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

07 April 2010

Cup Cakes Diringi Lagu Shomel Cuppy Cakes

Oleh kerana dek keGERAMan bukan keGEMARan ngan cupcakes comel ni...aku pun tak de nak tunggu besday sesapa mau pun aku sendiri ...aku order cupcakes ni...geram nya pasal wehh...makan nya idak...sebab aku pantang tepung skrang ni...tapi kalau 1 boleh gak kan kan ...yer ar tak kesian ke ..kang kempunan aku...gering kelaparan camno.....

Sambil tu jangan lupa...sambil menikmati cupcakes shomel haruslah ada lagu iringan ...kasi feel lebeh skit...konpom paling shomelllll....auwwwww sangat shomel....memang aku terfeeling sangat shomel sekarang ni...yer aku memang shomel...sila jangan muntah...sekian

"You're my Honeybunch, Sugarplum
Pumpy-umpy-umpkin, You're my Sweetie Pie
You're my Cuppycake, Gumdrop
Snoogums-Boogums, You're the Apple of my Eye
And I love you so and I want you to know
That I'll always be right here
And I love to sing sweet songs to you
Because you are so dear"
**sayang pulak nak baham cupcakes ni...ohh sayangnya...



Thanks to Kak Azni Deliena aka kakak opis matte.....sekali order ngan jeritan je dah dengar...hihihi.....sebab mendengar rintihan aku yang ke 80 kali...ohh tipuuuu...tapi aku merengek nak nak jugak...ini adalah kerana aku sangat geram ngan topping cupcakes.....seronok kann tengok design bermacam-macam..kreatip tul ...nak buat sendiri nan ado pemalas lipas...takpelah order bukan ngan air liur yer ..sila bayor eh 25 biji = RM30...sumpah murah..mau..roger out aku...hihihi...







8 comments:

kella said...

amboi.. ko..
makan sedap je nih!
sure ko kate dah abis kan kalo aku kate aku nak gi opis ko sekarang!

Nadine said...

eh eh..murah tu :)

POSH76 said...

la ingat kan cup cake to siap ada music nyer...wat suspen ajer....aku suker tngk tp tak suker makan maniss bebenor hehe

NeenaAnuar said...

memang leh tak jadik nak makan sbb chomel sgt kan! ;D

deliena said...

wah mimy... siap promote gitu.. im flattered huhuhu... enjoy ur cupcakes dear!

fabulous.farah said...

murah la mimi...

hehe..aku pon tak suka sangat..tapi beli kadang2 sebab comel

Eri-chan said...

http://rizqcakes.blogspot.com/2010/04/tm-rewards-cake.html

kau kenal tak tukang buat kek ni? dia keje TM gak..ke org yg sma kau tempah kek ni..

haha..mcm nak jugak...murah..

mamamarissa said...

comel & murah :)

Google