THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

16 October 2013

KOSONG 0

entry kosong tiada cerita...hati kosong...kosong kosong....seperti lagu lagu kosong di bawah



Kosong – Najwa Latif
Kau melihat diriku
Seperti sesuatu
Yang mencabar dirimu,
Akal dan mindamu
Kau mendustaiku
Kau bilang mereka tak tahu
Siapa diriku
Sedangkan kau juga begitu
Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuatku rasa
kosong.. kosong..
Setiap detik diperhatikan
Kau cari cara putar belitkan
Kau jadikan diriku
Kosong.. kosong..
Kini aku bangkit
Membuktikan yang ku tak sakit
Dengan segala perit yang kau berikan
Kini aku pantas berjalan
Bergerak ke hadapan
Dan akan ku buktikan
Siapa diriku yang sebenar
Ooo..woo
Kosong .. kosong..
Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuatku rasa
kosong.. kosong..
Setiap detik diperhatikan
Kau cari cara putar belitkan
Kau jadikan diriku
Kosong.. kosong..
Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuatku rasa


Kosong - Dewa
*courtesy of LirikLaguIndonesia.Net
Kamu seperti hantu
Terus menghantuiku
Kemanapun tubuhku pergi
Kau terus membayangi aku
Salahku biarkan kamu
Bermain dengan hatiku
Aku tak bisa memusnahkan
Kau dari pikiranku ini
Reff: di dalam keramaian
aku masih merasa sepi
sendiri memikirkan kamu
kau genggam hatiku
dan kau tuliskan namamu
kau tulis namamu
Tubuhku ada di sini
Tetapi tidak jiwaku
Kosong yg hanya kurasakan
Kau telah tinggali hatiku

3 comments:

nurul harnani said...

kadang2 hidup kta memang kosong kan? ade je tak kena. tapi kena byk sabar kan?

btw nanie suka lagu kosong. kena dgn jiwa. hehe

salam ukhuwah dr nanie

♥ ROS ♥ said...

Kosong2 pun ramai dtg blog tau.. Ros ni ape pun xde..klu 0 tetap 0 ..hahhaah

Umi Qi said...

0?
ermmm sometimes diri kita akan berada dalam dilema 0 secara tiba2 kan kak mie...better kita bawa diri jap...utk kesenangan dan kecintaan org lain...

Google