THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

06 October 2009

Mari Berjimba Seminggu....

Weh ingat tak entry ni ---Karaoke bersumbang Suara .. punya lah sakan mak tulis entry sekali program melalak tak jadi ...hampessssssssssss...reason tak cukup budget pulak untuk admin staff....yang pegi all auditors sebab diorg mmg ada program keje sana..kitaorang yang admin ni kalau join pun menyibukkan diri ngan game & karaoke je la...huhuhu tu yg habiskan boreh je...tak dapat la mak nak merasa feeling tido hotel free ni...huahuahuahua....sempat la bebudak audit ni nyakat aku...nampak nya si kalis rindu peluru tak de la tahun ni ...wakkakaka...aku suh diorang tribute utk aku lagu kalis peluru aku tu...tak dapek nnyanyi..tribute pun jadi le ...hihiihih...tapi takpe mak hari-hari dah melepaskan suara anak tekak bingit ni di halwa telinga Encik Awak...masuk keta pasang radio..mula lah aku bersumbang suara....Encik Awak buat sedap dengar saja la yerkkk walaupun maki dalam hati...ecehhhhhhhhhhhh....

Maka dengan ini diisytiharkan dept GIA merdeka seminggu...horreyyyyyyyyyyy...sakanla aku berjimba ni...ermmm apa nak buat ni...suka hati ko la labu....bloghoping sudah tentu...ym sudah pasti...yeahhh jangan lupa Mid Valley berdekatan yang melambai-lambai itu...yess i'm coming....!!!..



P/S : Ini macam tak leh jadi ..ni ada yang kena paksa gi teman Karaoke...
**Syg, boleh kah Anda Temani Saya??"**..
heheh sekali kuar gedik..






4 comments:

Myn said...

cesh cesh cesh dan cesh serta cesssssh! bleh masuk keje lambat,tuka dept ah.tapi nak seminggu jek,ko agak ² hr histeria x kalo aku request? *lol*

Unknown said...

aku suker karaoke...nak joint bley...hehe

tapi mesti sore aku sumbeng....hehe

kella said...

best nya ko mimy! bak la time ko tuh sikit kat aku... tak terkoja dah den ni ah...

Kaseh said...

jom g karoks jom..aku pun dah lama tak menyumbangkan suara ni..

Google