THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

28 September 2012

2 in 1 - Fayel & Mama nya Jumpa Geng...

Jenguk blog mommy cha hari ni dia dah update kisah beraya di rumah ku...hew hew...aty fared lagi la...awal lagi dia dah citer....dia kan very the update...aku nak story ni citer beratur la masuk draft dulu...nak citer panjang konon...citer pendek kang tak best...macam la korang baca citer panjang...nan hado kan...tengok gambar berjela kennnn..

Kisah plan beraya mommies blogger  ni tak dirancang pun...aku pun tahun ni xde buat open house or makan makan pun...since aku pun masih duk dengan parent lagi....parent aku tak kisah pun...so sapa nak datang bagi tau je la...kena bahagi ikut kawan mana ...mak aku pun selalu sound ko ni kawan ramai...jangan datang sekaligus...mana dan nak melayan sengsorang....kawan sekolah la..kawan kelas la...kawan geng la...kawan blog la..kawan opis situ sana sini sinun la...kawan sekolah rendah la...kawan tadika la...kawan satu tm la...kawan sedept la...kawan kejiranan la....kawan fb la...kawan instagram la....hew hew...errr puii macam bajet retis je...kah kah...tapi itu lah fact nya...bila aku buat listing senarai menjemput kenduri kawen ritu  ...fuhh oh baru pasan...ramai gak kawan kawan aku eh..kawan ramai takpe banyak sharing is caring...kannnnnnn....ni sebab berkat mulut tak reti malu menyembang ..hover....

Now sejak ada Fayel...lagi bertambah la kawan aku dan sekaligus kawan Fayel gak..kira 2 in 1 la...kawan mama dan kawan Fayel jugak...dan bertambah tambah jugak la ilmu keibubapaan di kongsi bersama...serius sangat menterujakan...di samping tu aku pun dapat tambah kawan ...bertambah lagi koleksi kawan kawan ku...now koleksi kawan aku terdiri dari group FB "Gojes Blogger Supermom"...hamboi kemain nama...gojes kah aku?? kah kah kah..gelak annoying jap...tak kisah la apa pun yang penting...aku ada kawan segojes ...i likeeee...

Plan nak berjumpaan memula Aty Fared sms nak beraya on weekend...aku free then terus teringat Mommy Cha duk ngajak jumpa...sekali la aku ngajak...Mommy Cha is available...hoyeehhh...then ajak yang aku dah biasa kenal dan jumpa...Shazura dan  Saffiya Osman ...aku ada no contact diorang tu pasal aku jemput...Piya balik kg tak dapat join...Zura datang lewat sikit petang datang...itu la alkisah nya...kalau boleh nak ajak all the mommies yang selalu drop komen..singgah baca blog ni...takpe rileks ar...i was planning nak buat birthday party Fayel turn 1 on 1/2/2013 (Wilayah Day)....Insya Allah doakan di permudahkan...nanti ai jemput uolls semua eh..tak kira la mommies blogger kah..single blogger kah...semua blogger yang aku kenal . aku jemput..save the date yer...yeahhhhh...wah bajet glamer la ko kannnnnn...errr ada sesapa nak datang??? huhuh 


Fayel dah jumpa geng nya....aku dah jumpa mommy cha....2 in 1 hehehe..

Tak lama lepas tu Aty Ibu Qaleef sampai..hoyehh..bersedia berposing semua

Tengok Mikha mengusik adik Qaleef...heheh si Fayel ni kalau nampak kamera memang pantang mcam mama nya la

Fayel dah bosan...all the mommies tetap la steady bergedik kamera...lalala

Ini sebenarnya Fayel dan Mikha mau...nak berdiri  dan meloncat lompat...letih mama nya oi...Qaleef budak baik steady lagi cool ngan ibu dia...tunggu la nanti leh berdiri..siap la Aty

Biarkan mereka bergerak bebas...hahah..si adik Qaleef kena duk walker eh..sasaran abang abang askar merayap asik la mengusik si Qaleef..tarik stokin la...pegang pipi la..selamat Qaleef duk sini

Hello sayang sayang mommies semua...love uolsss...oh hero hero yang comel..

Fayel bagi chance kawan kawan dia guna pakai barang dia...Mikha duk walker...Qaleef duk bambo seat..tak baik kedekut eh..sesama pakai...

Apa yang diorang si fayel n mikha duk pandang tu kemain menoleh...Qaleef gak steady...


Fayel nak mengacau Qaleef..asik la dia cabut budak ni nya stokin...haishh sian Qaleef tau Fayel..Qaleef ni comel tau ..kiut miut ..good boy sangat...tak de bunyi merengek menangis...memang patut la ibu dia si Aty kurus ..kurus wehh..jeles mak nengok...macam anak dara body

2 baby rakan sebaya...baby january...tengah melasak ni...

memasing duk berkejaran ...serius tengok Mikha dan Fayel perangai memang ngam ho..dah la ramai kata muka badan lebih kurang..peel pun sama...cuma beza kulit la...Mikha ni baby gebu kulit putih bersih tau sebijik Mommy Cha..cantekkkkk

Last minit Shazura datang with baby yaya adelia...mana daku...tertinggal la tu..sibuk ngan Fayel..eh lawa la color baju uolls color block sangat..


Mana aci aku nak masuk jugak...heheheheh...anak anak time ni dah boring mak mak nya asik la berposing..tu pasal muka semua tunjuk protes

 Tengkiu darlingss sudi datang teratak mak ku...korang memang best la...maaf yer andai layanan terkurang....pasni kita plan jalan soping mall nak tak....



BUAT ENTRY NI BARU TERINGAT ADA 2 KAWAN  BLOGGER KESAYANGAN  YANG AKU DAH JUMPA TAPI TAK STORY MORY PUN DALAM BLOG..5-6  BULAN LEPAS...TUNGGU YER SHU DAN MAMYHARRAZ... 





Important : Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image. MIMY HAMID

7 comments:

Aini said...

Comelnye baby baby sekalian itu..huhu.. Tapi fayel paling kacak sekali =)

mommychaa said...

ahaks...teringat pulak bila abg Megat dukong si Mikha...elok je dia duduk dgn abg megat kan?

ku tak tahan si fayel, asyik nak berlari bila kita pegang dia...

hahahaha! anak-anak :)

mamyharraz said...

bestnya mimy..sy sejak berblog ni barulah ramai kawan..kalau tidak mmg tak ramai kawan.ni lah untungnya ada blog,fb,insta semua tu ;)

m@m@yAyA said...

wah bestnya ada gak pict sy ngn yaya blog nie,meaksih yer kat kak mimy,mommycha ngn aty sb tmasuk gak sy lam entry uols~
*bighugs*

Aty Fared said...

Heheh...bebudak tu nyer hal mmng ley wat cerite..aku pon nk jemput gak korang2 dtg umah aku t..tunggu umah baru hokeh..skrg aku ngah packing2 brg berterabur..;p

Ann Ishak said...

bolat2 perut babies tu semua ;p

Dee said...

comel2 semuanya...seronok berjumpa kawan2kan..

Google