THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

04 September 2012

Cerita Bergambar 2 Syawal - Raya Kedua Masih di Muar

Roger roger nak cecite gambo raya kedua ...huhuhu baru la terkedek nak update citer raya ...xpe selagi masih di bulan syawal mood raya ada lagi ni...bahang raya masih rasa so lets story mory bergambar...sebuah gambar tercerita segala nya..so tak perlu la aku nak panjang melebar mengomel...


Morning my superhero batman...sebab sakan raya hari pertama...malam tu dia merengek tak hengat...alahai camno ni superhero..shame on u

Hai saya dah bersiap nak ziarah raya kedua

Kesayanganssss mak lang nya....duit raya lebeh hihihihi

Anak dah siap mak nya pun dah siap...purple theme..patut aku pakai raya pertama tp sebab Encik Awak tak nak sama...so aku melaram raya kedua

Kurung moden indon mariii....

Mama asik posing je..saya lapar..hukhuk

Lapar yer...jap mama nak ngomol ngomol dulu

Papa ni saja je angkat kaki Fayel...

Papa landing senget ....hahahah Fayel tercengang habis


We are ready nak beraya raya di hari kedua

Gedik sungguh laki aku ni...hover

Posing stail merajuk ni yang benor nya

Sweet papa dan anak nya

Mama nya pun sibuk nak join..tengok muka Encik Awak tak puas hati

Belakang tu umah nenek aku..biasa kitaorang balik kg ada dua umah untuk disinggah...antara umah mak ndak aku dan atok...dua dua okeh

Fayel kena usung dek tok mak nya....bye

Jom jom raya....aku macam biasa kena duk belakang la...mengalah ngan Fayel dia nak duk depan

Seat depan dah jadi tempat dia lak sekarang...duk depan sangat behave...tidoooo...

Sampai umah tempat nak beraya pun still tido..kepenatan...apapun tangan tetapppp dengan sampul raya nyaa

Fayel wake up...apa yang lena sangat tido tu

Beraya adik beghadik ku...


Umah terakhir setelah marathon 5 buah umah...huhh lega...Fayel pun dah tukar baju

Nasib kat umah ni ada walker ..so kitaorg nak makan letak je dalam ni..huuu nampak nya memang kena beli ka menyenangkan...even orang cakap tak elok ke apa...takpe aku nak beli jugakk..

Mana seluar...kat sini pulak dia poo poo berak...aduyai ...dah la bertembus...takde baju dah nak pakai...sarung je apa ada...

Si boolat ni memang ngan mak lang dia la always....

habis beraya malam nak gi jenguk adik ipar tak balik beraya kat Melaka....

First time jumpa Cik Su dia...sukeee....lepas rindu Cik Su dia asik nengok kat FB je...

Fayel seksi kena gomol....huhuuhu...Cik Su puas puas la duk kelek anak sedara ni...




Important : Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image. MIMY HAMID

5 comments:

m@m@yAyA said...

huhu fayel beraya sakan erk..
akk xsgka akk pun blk muo,tp zura blk muo skjp jer raya ke2 tu pastu ptg da gerak blk KL..
xpelah nanti kta beraya kat cini jelah..
fuhh best btul abg fayel jalan2 sana cini erk..Adelia pun raya sakan dr KL-melaka-muo-Kl-kedah-penang-kl..
Bestla kita erk akk kumpul duit raya tuk anak..
mak yang hover anak bukan tahu pun psl raya ke hape jnji dpt jalan..hihi

Nurmala Mazlan said...

Sakan kau beraya ek nok..Aku pun baru nak update cerita raya kedua nih..Hahahaha~

Unknown said...

meriah raya kak mimy...

~ NANA ~ said...

hahaha fayel mcm nk terbang je pakai baju batman tu

Aty Fared said...

lawo baju pepel ko tu....

Google