THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

03 September 2012

Monday Blues vs Vertigo vs Kenduri Solid Food

Memang betul monday blues la today...bangun pagi dah rasa tak jejak tanah...macam bergoyang je...kepala pusing..telinga macam berdengung...ah sudah...gagah jugak bangun nak pegi keje..walaupun liat yang amat...sebenarnya aku tak cukup tido ni...malam tadi pulun buat stok frozen solid food Fayel dah kehabisan....satu hapa pun takde...siangnya dah penat beraya ziarah sedara mara aku kat KL...malam tu aku kena juga buat makanan Fayel...Fayel pulak memilih tak makan instant food nanti dia buat muka jeluak habis makanan tak habis...jadi sedaya kudrat sebagai mama ni aku kena rajin ...walau pun malas...sediakan la stok puree buah, vege untuk dia...Fayel suka mix n match food...dia makan sebijik macam aku ...nak meriah aje...see the body la mother n son kannn...

Maybe inilah kot penyebab aku kena Vertigo.....nak tau apa google sajo...so aku MC la today...padahal pagi tadi dah siap mandi, bersiap baju keje...at last melepek...dan dan jugak la..kete aku bateri kong...yer memang sesuai la monday blues.....okeh apa lagi mari kita tido...release kan stress kepala otak bergegar ni....errr dalam pada nak rehat tu ..Fayel ni memang tak leh nampak mama nya ada...apa lagi duk mengepit je la...celah aku tido pun dia menyelit...camno ?? alahai anak...tak sihat ke sihat ke..tanggungjawab anak kena gak laksana...macam ni aku nak menyorok la kat bilik atas supaya Fayel tak nampak kelibat aku....larikkk....hahaha...alahai Fayel 


Berkenduri solid food di tengah malam...demi anak nak makan sedap....ku tahankan mata...tu pasal la kena vertigo..sudah nya monday blues


Baru la nak fefeeling MC rehat tido secukup sekali Fayel datang mengepit menyelit celah..nak jugak...hahaha...muka baru bangun tido gitu hahah cumil cepet....tak leh nampak kelibat aku...situla dia nak jugak ada....hahah 









Important : Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image. MIMY HAMID

7 comments:

mommychaa said...

kak mimy gigih ber "kenduri" solid food di tgh mlm sampai mc.....ada gaya tokoh Ibu Mithali 2012...ada chan thn ni kak rebut anugerah tu...hahahahahahah >.<

SURIA AMANDA said...

patut la Fayel gebus...cantik bambam buat org geram..mama eh gigih buat solid food...

Myn said...


hahah fayel fayel

safiyyah osman said...

Oh fayel y encem!

Cik Da said...

waaa gigihnya mimi..ye la kita nak yang terbaik untuk anak kita kan kene lah rajin sikit hik2

diana aziz said...

Ooo.. vertigo ke namanya? nana pon pnh kena mase memula start kije dlu... asal tunduk je, mesti benda2 kt depan nana ni nmpk berpusing smpai loya n pening nana dibuatnya...

mrs kayrul said...

rajin betul mimy buat solid food tue..kayrul tunggu hadif setahun baru betul2 buat macam tue..mujur la sekarang dia nak makan nestum yg segera klu tak abis la mamanya

Google