THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

25 March 2011

dotdot Dalam Botol...Sesuatu Ke Bang...Hhhihih

Panggung sekarang tengah top citer ni kannn...yang hangat diperkata HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA....tapi aku masih tak tengok tengok lagi ...sian kan....aku hanya mampu tadah telinga duk dengar orang story citer ni ..hebat la...mantap la....hukhuk...nangesssssss....pasal apa aku ketinggalan keretapi ni....yer sebab laki aku asyik banyak alasan je aku ajak nengok citer ni....ada je songehnya....tak best la...tak syok la...itu ini...aku siap tunjuk depan mata dia...tengok dah 4 juta....buat dek je...muka selamba...nak buat rayuan camner lagi...aku siap tunjuk reveal blog..ramai kata best awesome....hmmm booo layannn....takpe la aku tunggu astro first je laaaaaaa....sian aku...napa bang ?? jeles ek hero citer ni hensem...takut bini terkesima ke...wakaka...



tapi tapi......tetiba bila citer ni...dotdot Dalam Botol....dotdot yang anu tu...hihih....laki aku tetiba bersuara kemain nak ajak nengok citer ni...errkkk...apa tak nya dia baca paper nya review kata citer ni best la...lain dari lain...terus nak ajak nengok...hmmmmm....haruskah?? citer top tak mo nengok...citer ni nak nengok...sesuatu je bang...hihih....jangan macam macam yer bang....musykil ni...best ke citer ni?? sapa dah tengok....kalau tak best leh aku balas dendam balik kat laki aku ni...hiihih..sudah nya astro first sudehhhhhhh....









9 comments:

Liyana said...

anu dlm botol kah? hehehe

*cite merong tu best giler kak...hero hensemmmm... lalallaa (saje je nk kasi jeles) :P

Nailah Azman said...

alaaaaaa .. tengoklah HMM kak mimy!!!!!

Va Va Voom said...

Hari tu tgk dlm behide the scene..mcm best ja cerita ni..

ratusiput said...

aku dh tgk HMM.bleh tahan.dalam botol cam takut tak best je sbb raja azmi kan.tp tak tau la kot2 dia buat kejutan gak cam mamat khaled buat antu kak limah...ko g tgk nok pastu review kat aku best ke tak.

Anis Azalea said...

filem melayu....aku memang kedekut nak keluarkan duit..hahaha..

Kaseh said...

citer raja azmi ni kadang2 propa je lebih..citer takde best mana pun...tapi taktau la kot2 kali ni menjadiik lak citer dia.. aku klau citer melayu nih malas tgk wayang...sib baik aritu ko ajar aku tgk kat citermelayu.com tuh.. situ je la aku tgk..pastu skang da ada astro first lagi senang....tunggu je laa heheh

Softtouch [Hanim] said...

sy lagilah dua2 cerita tu xdpt nk tgk kat wayang..tunngu astro 1st atau dvd jer...

ramai yg ckp cite merong tu best..nnti kalu mimy dah tgk cite anu tu bg review yer..

Pepel BoNda AmaNi said...

sesuatu sangat taw....botol2 nie..hehhehe aku dah lama xtengok wayang nok...klu nak tengok cita2 baru laki aku beli cd jerk..huhuhu lagi sadis kan...

Ann Ishak said...

sudahnya ko tengok tak?!!!

Google