THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

30 March 2011

Tayang baju FOS di Hari Kasual

Hasil rembatan FOS dah pakai belum?? jawab aku ..SUDAH!!  hehe...mestilah...excited ni pakai baju murah...rasa berbaloi sangat...perasaan adalah puas hati..senyum kambing..kalau ada orang kutuk baju murahan?? ahh pedulikan mereka...biar murah tak minta duit sesapa pun kecuali laki aku la kan muahahaha.....tapi kalau nak bagi duit beli baju mahal...aku nak !!....hari jumaat opis aku adalah casual day..bersamaan dengan pakai tshirt dan jeans sudahhh..tapi kena masih ada ciri ciri korporat...hmmm cemana tu...adakah aku dah keparat  ke korporat ni hah...tak kesah hantam laaa....



Baju : FOS harga asal RM29..selepas disc 70% = RM8.70..

Warna : Hitam itu menawan disamping menutup lemak yang terbonjol..walau sesipi nampak...sila buat tak nampak..oh yang hijau itu adalah tube yer..baju ini lurah dendam agak dasat...sila cover aset anda sebelum apa apa hal..tapi mengapa warna hijau yer?? sebab dah takde color lain aku main sauk je.. 

Alasan beli : sebab murah giler...tahap nak pengsan..dan paling menarik ada bunga di tepi kiri dada..baru rasa GADIS DAN BUNGA....aummmmmmmmm









Important :Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image.MIMY HAMID

3 comments:

Eri-chan said...

wah..aku pun dah bergaya tapi tak snap pics pulak

-oP_ida- said...

akak..SANTEKKK WOooo...

bekenan lah bajuu akak tuh...

itamm pOjaan ati kuh....haippp

ehehhee

Ann Ishak said...

huhuhu aku je yang tak sempat pegi ari tu...cehhhhhhhh jeles mak

Google