THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

03 March 2011

Semangat Waja Lima Bekal

Hari ni masih semangat waja berbekal....hah amik ko semangat 5 bekas mengikut size...5 vs 1...yang makan nya aku la bagi perabih...huahauau...tgk badan la kan...sedap ke tak...belasah..janji kenyang...oiit habis tauuuuuu...jgn memain...lapar benar gamaknya
Harus...jimat 5 hengget ....apa menu hari ni?? hari ni ke?? padahal masak semalam malam kan..hihi ....makan tengahari telah dijamukan dengan ;

Nasi putih
Kuah Asam Pedas
Ikan Bawal Goreng Crispy
Kuah Sos Masam Manis
Kicap Manis Cap Kipas Udang (stok simpan peti ais kat opis)

Dah kenyang makan disulami ngan air kosong sebekas gabak....tetiap hari kena pastikan satu bekas tumbler biru tu habis licin tanpa sebarang titisan.....isk isk....yer bagus pastu jadi penghuni tetap toilet...









Important :Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image.MIMY HAMID

8 comments:

ratusiput said...

salute kt ko nok.mmgt bebetul bwk bekal ni.eheh..

farahfatihah said...

wahhh bawak bekal!!! rajinnya!!!

cik xxx said...

mimy,
susah gile aku nak bukak ruangan komen ko nie. refresh byk kali.saje tak bg aku komen la tu.

part air sebotol godang tu aku setuju. minum byk kasi pelancaran dalaman.tapi kann, sepatutnya minum sebelum makan. lepas mkn jangan minum. nnt perut muncit.

apesal aku dok pelat lak ni

'Buncit' lor!

kella said...

huhuhuhuhu.... bagus sangat la.. mimy..
weh bekas ni beli kat ikea kan?
aku pun berset set ada.. :)

Eri-chan said...

wah rajin dan banyaknya...

Kaseh said...

respekkkk beb...

Ms AiReEn MoHd said...

gulppp kenyang nokkkkk....

Ann Ishak said...

aku pun bawak air minum botol godang macam tu...tapi susahlah nak abisnya. mau makan hari jugak baru abis sebotol tu

Google