THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

03 August 2011

Wordless Wednesday - Jerawat




Sejak pregnant ....no makeup at all but jerawat naik bak mentol ..sedehhhhh











Important : Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image. MIMY HAMID

16 comments:

liyana said...

gune lah T3! musuh jerawat, sahabat kulit! hehehe

-oP_ida- said...

kita sama...jerawat naik belunggok..

Mrs. Norrie said...

aku lain pulak...aku suka time pregnant...kulit jadi lembut dan licin...rambut pun tak gugur...

jerawat aku tumbuh bila dlm pantang...huhuhuhuuu!!!!

ratusiput said...

hormon tu :)

POSH76 said...

hormon tu...kasi vitkan baby...lepas beranak mesti licin balik

Haresue said...

amboi perli haku ker nie mie?!!.. huhuhu.. ;p

mrs.spicy said...

haha..sama ngan aku masa pregnant dulu..tinggu 6 bulan lebih. masa tu kulit cantik selembut bayi

Kyra said...

perubahan hormon

SURIA AMANDA said...

setuju perubahan hormon dan pembawakan..mcm lisa dulu muka dia banyak giler jerawat...lani dah bersih dah..lps deliver baby..

kella said...

takpe.. kerana baby kan... hadapi dengan tenang.. kalau la aku boleh peknen, inysyaAllah aku juga sanggup hadapi apa sahaja rintangan demi cahaya mata tercinta... hmm

Nadine said...

dont worry dear, pregnancy hormone tu :)

noradzlina.kamdani said...

len org mmg len perubahan...lin dlu jerwat pasir aka jerwat yg halus jek kt pelipis...
tu blm masuk ketiak n leher itam jd mcm org tua....(hodoh sey)

Bitt (double IS) said...

pembawa baby memang cenggitu...sabar yerr

mekchu said...

sama... aku sampailah 3-4 bulan byk sgt pimple.. ce tya doktor.. itu mesti hormon tu.. bila dah hujung2, muka kembang exp part hidung.. hahaha mcm jambu air..

x pe, org pegnen ni tetap cantik di mata mekchu..

Alin Marlini said...

pembawakan tu..nanti lepas bersalin pasti kulit mulus tulus semula...

Deqna said...

aku pun sama dulu pun masa awal2 preggy penuh jerawat.. tapi dia setempat je.. kat leher kat bawah pipi..

Google