THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

07 September 2010

Warung William , Taman Mayang, PJ - My Tonang Encik Awak

Time ni kebetulan jatuh hari Nuzul Quran ...dan kebetulan jugakkk...hari our anniversary first meet....hehe setahun sudah kann..dan Encik Awak keje kat Selangor dapat cuti...jadi keje nya dia kene la amik aku kat opis...yahoo tak payah drive...Encik Awak suh pilih tempat...hmm aku malas la pulak nak tempat hebat ke hapa...tetiba terdetik pulak nak makan Warung Williams  kat SS26, Taman Mayang, PJ..pehhhhh teringat ingat...okla gi di sini. la.....sebab makan sini puas hati..dah la portion besar...makan mau kenyang ular sawa...tak kesah ar makan tepi gerai ke hapa tapi food marbelesss...sumpahh sedappp...dan aku jumpa artis Hattan ngan anak bujang dia steady lepak tunggu food...oh ada satu lagi branch kat Kelana Jaya SS2 Murni...sini pun best gakkkk..isk tengah menaip teringattt..thanks my Encik Awak...memahami kehendak tekak tonang mu


Menu yang terpapar tulis pakai kapur je...steadyyy coolllllll



Berfoto dulu yerrrrrrrr...hihihi...gedikk


Sama seperti orang nya...air pun mengikut badan...yang besor aku nya Ribena Longan...Encik Awak yang kecik..Manggo Laici...superbbbbbb



weeeeeeee tak sabar nak minum airrrrr...makanan tak sampai lagiiiiii


peace kacang pis by Encik Awak...


Encik Awak punyee...Nasi Goreng Ayam Pandan....yummy


Aku punyeeeee...Nasi Goreng Sotong Seafood ..besar gilerrrr


Sapa punyaaaa?? eheh aku tamak..konon nak makan ni Nan Mozarella... tapau sajokk


** Encik Awak kena habiskan portion Nasi aku sebab aku tak larat nak habiskan...eheheh..sian kena dera..tak baekk membazir


taraaaaaaaa...habis dan licinn..dasat Encik Awak makan...huhu...ok tau la Puasa Penuh..huuh


dan aku jadi paparazzi jumpa member blog MAGHFARAH...eheheh sempat say Hai Hai Bye Bye










3 comments:

RedLife2Love said...

wahh.. dah lame tak makan kat sini.. sedapnyer.. yummmy!

Eri-chan said...

sini mmg best kan..pueh hati...

Ann Ishak said...

nak kene riki2 nihhhh

Google