THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

22 September 2010

Lepas Geram Raya Ke-3 - 1431 (2010)

Takpelah raya ke -2 dah kena tinggal...raya ke- 3 tolong jangan tinggal aku lak nak pi beraya...ok sperti di janji kan...mak abah ajak beraya ..aku tak kira nak kuar jugak dari kg..malas wehh..duk umah orang dtg beraya aku jugak yang kena buat air..isi kuih muih aku jugakk...pastu nk layan tetamu yang aku tak kenal pun aku...basuh cawan aku jugakkk..isk tak leh jadikk...harus kuar beraya

Sebelum tu aku nak posing excited kegembiraan berganda sebab dapat keluar beraya...harus cermin jadi sasaran....ngeh ngehhhh

Ok jom gi berayaaaaaaaaaaaaaaaaa...yeyyeyeyeyee

Rumah pertama yang beraya untuk raya ke 3 adalah umah kakak abah aku kat area TANGKAK...seronok sgt sebab aku suka datang sini..tetiap tahun mesti raya sini...Mak Uda Mah pandai masak macam2...weeeeee makan lagi..menu istimewa...Sambal Bunga Kantan


adik beradik belah abah aku...Pak Lang Mat, Mak Uda Mah, Abah aku, &Mak aku

 ----------------------------------------

 Rumah Kedua ke Menteri Besar Johor...Dato Ghani Othman...sebab dia orang Sg Mati ..area kg aku ni...jadik kemestian jugak tetiap raya ke -3 mesti suka datang open house sini...

dah sampai..nak makan ....makan lagii...macam macam ada...dan dapat duit raya jugakkkkk

cap ibu dan anak bergabung

cap bapak dan anak cina pulak nak bergabung

eh abah aku menyelit nak bergambo jugak...hihihi...tak pasan pulakkkkkkk...

inilah pekan Sg Mati...phewittttttt...pepanas buta berposing sampai kena hon orang lalu lalang...eh suka la...tak kacau jalan punnnnnnn

ok semua sudah kenyang dan kepanasan...moh bergerak ke umah lain pulakkk...atok atok berjalan membawa cucu bukan anak yer....yang besor gabak tu baru anak...

---------------------------------------

 Rumah Ketiga dah sampai...adehhhhhhhhhh leh sesat pulak nak cari...patut leh pegi dua umah lagi..tapi nak cari umah yang satu ni...punyalah lama....abah aku pulak nak buat suprise kat kawan lama dia ni...suprise la sangat...sampi ke ptg baru jumpa...ini umah bestfren abah aku...sudah pencen duduk kampung bercucuk tanam

walau umah kampung tapi umah pakcik man ni sangat cantik deko nya...suka sangat...aku pun posing laaaaaa

mak & ekin pun suh snap umah yang cantekk ni...seyes beb lawooooooooooo

ada gazebo.......i likeeeeeeeeeee...nice!!...kalau la laman umah aku besor camni nak jugak buattt..tapi tak dapek le umah sekangkang kera...siap ada reban ayam , angsa, itik dari kayu...ahhh tak kose la aku nak snap kan...aku kan penakut binatang ituuu

pasangan romantik veteran nak jugakkk...hehehe...ok hamik la silakannnnn....abah, tahun depan gi umah kawan abah ni lagik yer............best sebab dapat DUIT RAYA !!!!!!!!!!!!!!









11 comments:

farahfatihah said...

wahhhh mmg betul2 lepas geram ni...dapat duit raya x, g umah terbuka YB tu? huhu

Mia-Ina said...

lepas geram meraya betul kak mimy nie..tu dia

Eri-chan said...

cantik baju kau nok...
duit raya merah ke hijau nok...
akekekeekek

POSH76 said...

mmg lawa rumah tu...kelass still dapat duit raya tu hehe

ratusiput said...

memang beraye sakan ko....takpe bg can...last year...ehehe...

RedLife2Love said...

dah besor2 pun dapat duit raya? mmg jeles tau.. huhu.. tapi cantik gmbr kak mimi kat gazebo tuh.. gorgeous gitu!! suka sangat..

fatenton said...

makin berseri je muka sis mimi.. maklumlah :)

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

wah lepas geram nampak....aku pun nak gak nok lepas geram..huhuhuhu cun melecun baju raya ko nok..menjeles mak tengok...

Liyanaroxx said...

Uish..adik akak ekin tuh cun lah...suka tgk body dia...slim je..*jeles jap* dia mmg jaga badan btol ek? =)

Shu Shinju said...

wah...best tu dpt duit raya....

kella said...

hmmm sakat melepas geram kan? suka nya tengok ko kesana ke sini beraya.. cam byk tempat je ko pegi kan..

Google