THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

07 September 2010

Cerita Marathon BerbukaPuasa Luar Tahun 2010...

Ya ampun...baru sekarang ko nak citer...lebammmmm...kengkonon bzzz la..yer memang aku bzzz + malas...asik saket je awal awal pose...di akhir akhir pose ni Alhamdulillah dah baekk..yeayyy boleh raya...ehehe..oklah malas nak story bebanyak...hari ni nya citer aku letak gambor sepanjang berbuka pose di mana mana...jangan ada yang tak tertengok sudah la...gambo masak sendiri memang tak de la dasar pemalas kannn....gambar asik makan luar habis kan duit memang banyak....ok nextttttttttttttt


  1. Strudels Cafe, Wangsa Walk - Geng Blogger
  2. Pot Luck Diana Mamat House -Geng Haku GXIXG
  3. Sri Niara Tomyam Seafood, Desa Melawati - Mak & Siblings
  4. Warung William , Taman Mayang, PJ - My Tonang Encik Awak
  5. Cosy Place, Wangsa Maju - 4 orang BFF
  6. Palace of The Golden Horse(POGH),The Mines-MyTonang Encik Awak 
  7. Ali Tomyam Cafe, Pantai Dalam - Mahmud &the Geng









3 comments:

POSH76 said...

penuh buka puasa tahun ni hehe

-NiD's- said...

hebat....mcm-mcm tempat di lawati spNJg bulan posa nie..bestkan kakMimi

Ann Ishak said...

takpe nok...lepas ni penuh dgn open house plakkk

Google