THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

03 September 2010

Main Cuci Cuci Uli Rambut

Sejak asyik kepala saket hangin ni...pusing daaaaaa...keje aku asik cuci rambut kat saloon je la kejenya....uihh feeling dia cuci uli rambut aku tak dapat nak bayang...pehhh sedap tulll..enak berkrim disukai ramai...aku ni tak kira la stress ke tak...boleh dikatakan setiap minggu aku kena cuci rambut kat kedai...cuci umah tak sama la...cuci kedai best...ko nya leher dia urut gitu...aihh terbayang la pulakk kesedapann...nak nak lagi yang tukang uli kepala aku ni si Jai ni haaa...tangan dia cuci best weh...mantoppp...kepala aku kan pening lalat je sejak bulan pose ni...apa lagi terus kepala mintak serah diri kat saloon...dimana saloon kegemaran aku ni?? ni ha dia


RINSER SALOON saloon pujaann hati kooo...aku pelanggan setia disini sejak diorang buka saloon baru sendiri...rasa nya dah nak dekat 5 tahun kot....dan saloon ni gak kegemaran si ERYN bila dia balik kg mak dia kat Gombak..hehe


Name Card owner saloon..depa dua2 ni sangat besttt...dan lawa gilersssssss...meletoppp auw...dan leh jadi kengkawan..korang yang dekat gombak tu gi la datang walk in..nak dekat raya ni..takmo cantekkk ke


aku suka saloon ni sebab banyak majalah tempatan semasa..hehe jimat aku tak yah beli majalah..intrend ada..EH ada...cosmopolitan ada..banyak lagi la..sure tak bosannn


tengok ada lagi tu sudut majalah.....konpom membelek majalah FREE je la kannnnnnnnn


saja suka snap gambo saloon orang...hahaha skodeng tempat cuci rambut...


dan semestinya paling best adalah...saloon tutup kul 10 malam....aku sukeeeeee...sebab kalau rasa stressbalik keje aku singgah je sini ..cuci uli kepala otak stresss


Jai si pendandan rambut mak...sekali dia tekan kepala...kuar sumer angin kus kus....ada kelasss uollss....


after cuci terus bersemangat waja nak snap...klau tak tadi dah macam orang hilang anak kucing dah rhopaaa..wash n blow sudehhh..baru RM20...sebab rambut aku dah cecah bra.....kalau pendek baru RM15..murah ar bagi aku...paling best rambut tahan sampai 3 hari...


ecehhhh...hahha tak koseeeeeeeee...kengkonon rambut baruuu


muka kanak kanak ribena........ngeeeeeeeeeeeeeeeee..hilang sakit kepala..


lalalaa...hati gumbira rambut dah kena dikerjakan....huhuhu...ha yer la pastu meraung ngadu memalam sakit balikkk..ehhhhhh takkan hari hari nak tadah kepala kat kedai....botak makk...rambut sudah panjang...tak sabar nak potong le :))








4 comments:

-NiD's- said...

u Look so chOmei........

Eri-chan said...

cantikla rambut ko..

Nadine said...

eh eh...i pun suka pegi sini. tp sejak duk subang lama x pegi. rambut pun dh sampai paras punggung sbb hampir 2 thn tak potong :P

Ann Ishak said...

nak gi buat henna treatment rambutlah...dekat mane ek?!!

Google