THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

31 March 2010

TAG Pasangan Anda



Tag dari MiaIna



Menjawab tag je gamak nya aku hari ni...sabar entry penuh bulan baru la yer...hihi..tungguuu..jap aku jawab tag dulu...






Siapakah diri anda di rumah?
Kakak yang sengal mental kuat menjerit kepada 2 orang adik perempuan yang gedik gedik selalu...


Siapakah diri anda di samping rakan?
Aku cari kawan bukan lawan...yang sombong berlagak boleh blah...


Lima perkara diidamkan, tapi belum lagi tercapai iaitu

1) Nak kayakan mak bapak aku dengan menyediakan segala keperluan serba serbi tanggungjawab sebagai anak especially hajat ke Mekah..
2) Nak kawen...perancangan dah ada..hampir kesitu...tunggu masa nya akan tiba

3) Melancong bersama yang tersayang pastu bergambar sakan sampai dah tak de aksi...buleh gitu
4) Nak beli Rumah sendiri...nak sangat sangat....
5) Bahagia menjadi anak,isteri, ibu



Siapakah nama pasangan anda?
Encik Awak aka Megat Azmawi


Lima perkara yang anda suka dengan tentang pasangan anda:
1) Suka kacau mengusik sampai aku sentap...hehe
2) Suka bg ceramah free yakni nasihat berjela pada aku yang tak reti bahasa ni

3) Suka sebab dia terima keluarga aku..tima kasih
4) Suka tang perut yang mahal itu...sangat suka okehhhh...tengok je dah bayang tilam empuk

5) Suka tolong aku naik tangga...kiranya dia jadi penahan berat badan aku le...wakaka
6) suka suka aku nak tambah...suka menjadi belangkas aku kemana saja bersama berdua..


Bila tarikh couple?
14 August 2009


Apakah kenangan pahit bersama pasangan?
Adatlah kan pasangan bercinta gaduh...tapi paling kuat dugaan waktu nak bertunang...sungguh kuat..hampir rasa putus asa tak nak teruskan...Encik Awak masih ingat tak kes Pavilion..


Lagu tema cinta?
Masa memula berputik lagu Freedom - Mulanya Disini, pastu gaduh2 lagu Anuar Zain - Semua Untukmu..pastu Encik Awak bg video khas ada lagu Kristal - Puteriku...pehh leleh cair aku...but masa karaoke hari tu aku tuju lagu Farahdhiya utk Encik Awak..especially tang ni ;
"Sebelum ku kenal,Dirimu siapa,Aku tak kenali,Apa itu cinta,Setelah ku kenal,Dirimu sebenar,Kau cinta sejati,Ku sandarkan jiwa"



Apa perubahan yang anda ingin lihat pada pasangan anda?
Tiada...aku terima seadanya...love in the air..hikhik


Tag 10 rakan:
Alahai lemah aku nak mentag orang ni...hmmm pada 10 orang yang ada kekasih, somi, tunang, skandal sila buat...







5 comments:

Nadine said...

hihi, comel lah korang nie.

p.s: cantik handbag *wink*!

NeenaAnuar said...

I dah buat dah... hehehe..

Unknown said...

korang mmg sedondon...suker tngk baju hang nice hehe

Mag said...

semoga korang gembira ke anak cucu..maching yo~

its me said...

weh nok henbeg tu patut kaber bhgn yg tutttttt tu haha..tak per aku cover ko...nok nok..ko bace komen fb aku pi lekas....ko harus tak caya kan nok..sumpah aku tak tipu nok...

Google