THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

25 January 2010

Intan Syerol & Firman Sudah Kawen...

Citer yang baru nak hapdate..padahal 2 pengantin baru ni dah selamat bermadu bulan......sorry lambat hapdate...jenuh nak nunggu gambo lawa...dengan itu selesai sudah majlis nya selesai juga debaran dan masalah aku as penkepit kipas...fuhhhhhh..kalah pengantin..pengantin cool aku yang gabra...apa kes??? okeh malas story bebanyak..depa pun dah kawen...terbang tinggi nun jauh...jadi gambar aje lah saksi segala..ewaaaahhhhhh..sempat la 3 majlis aku datang..hopefully time aku kawen dapatlah kiranya ko datang jugak...ayat berharap tanpa koma disitu...


** okeh ini dia majlis nikah yang bersejarah..taraaa so lawa beb...naik seri...for info.pengantin jyang touch sendiri dibantu oleh kawan dia..tak de mak andam pun..jimat kos kan...rambut pun sekali bikin...baju import dari mekah ...smart sehh walawehhhhhh...

** reception PWTC kuning nok..ala pengantin diraja gitusss....psst nk keposi jap ..baju songket pengantin pakai tu harga dia amboi amboi...P&C...mahai dek non...takut dengar harga nya..tema tradisional raja sehari ..gitula rhopa...sekali lagi jimat kos mekap n rambut by kawan nnya n pengantin pompuan sndiri

** majlis ketiga..belah laki..adat istiadat jawa ...mmg jawa pure dong...rasa macam berada di indon pulak..kenala ngan tempat depa buat..wisma sejarah...ibuk bapak ...ngomong bilang2 apaan sih..aku dah merepek jawa..stop

** sibuk aku snap si Diana Mary tengah susu deliesha..uhuhhu..ni gam bo sudah caca marba edisi...ini malam nikah okehhh

** ini aku di majlis nikah orang..



** ha candid candid...asyik nak gambo cantek jeeeeeee....mana buleh.sesekali muka sengal best gak


** alamak gambar dah rojak...time to meet GXIXG...hehee...mano ada GXIXG..disitu kegedikan menjadik...sang suami, kekasih, tunang terpaksa menjadi photog tak rasmi...asal boleh dimana-mana aje..redahhhhhhh....gambo ngan pengantin pun time balik sebab dah lewat sangat nak tunggu..kul 12 maaaaaa....akupun dah penat jadi pengkepit..

** pengkepit di celah pengantin...heheeh nasib terselit...nampak juga aku buat keje tawwww..percuma tanpa gaji nehhh..hahahaha

** opsssss...pasti ada dimana-mana...walau penat aku buat keje pengkepit akhirnya tetap disebelah encik awak...mana boleh tinggal ni...hehehehe..di snap oleh paparazi...kununnn...apa la aku duk jenguk tu

** sori gambo tak ikut turutan..belasah je la labu...mak berada di wisma sejarah nak tengok..raden firmanshah dan ratu bengawan solo intan syerol

** with mummy D again ..tetap datang padahal baru balik kelas UITM..caiyokk babe

**kami berempat bersama pengantin jawassssss....aku datang awal kul 2..kesudahnya menunggu diorang kul 3 baru aku dapat snap sesama...

** by official photog..jangan tanya aku sapa diorang ni semua..aku tak kenal sapa pun...ini pun photog tu suh masuk sebab time to gambo ngan pengantin dah limit...jadi aku n encik awak terselit....ahhaha..janji muka ada nanti dalam album kepantin..heheh

** uiksssss..hitam putih kehidupan begitulah orang nya juga...hahahah









6 comments:

Nadine said...

wah..pengantin make up sendiri eh..pandainya.

suka tgk gamba2 tu..semuanya cantik2 belaka :) tp satu je tak puas..gmba pengapit time mengapit pengantin tak banyak. i want to see ur pixy more, Mimy..

wah, geng korang makin ramai dah bertudung...i like! :)

POSH76 said...

kelass la penganten tu lawanyer
pandai dia dandan sendiri....

MaRyD said...

Wah beb,i like all the pixes...
canteks..nnti tgukan kemunculan dari camera gue

Eri-chan said...

cantikla...baju ko cantekkk

Mia-Ina said...

bestnya tgk gmbr pengantin 1st yg dimake up kwn dia tue...wallah la...jimat mmg jimat

wah kak mimy, dah jd pengapit..sempat2 ni nk buat majlis...x sbr tunggu majlis akak mimy lak..:-)

kella said...

cantiknya.. suka sey gambar2 tuh..
suka juga gambar ko pkai baju cekelat tu..

Google