THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

28 January 2010

Penat Membebel Dari Mengecat.....


Hampir 5 tahun umah aku tak berubah wajah...dinding makin lama makin kotor...apa taknya..kalau ketibaan boboy kat umah habis laaaaa....jadi bahan menconteng la...lagipun ehem ehem...untuk satu majlis gak..huhuhu...malu aku jappp...opsssss...punyala membesor kat umah tu bising...bila nak cat ...adoi peninggg dengar jeritan...aku nak cat?? uihhhhh penat badan nokkkkkkk...kalau ramai-ramai syiok lak gakkkk... tapi yang penat bebel aku la...bukan sibuk mengecat pun....hapa nak jadi le..umah sendiri orang lain kena tolong cat...eheeh tapi tak pe sekali sekala pe salahnya....nanti dapt lah upah lg besar yer dakkk...huhuhuh...aku kalau bab bodek memang very the no.1....cehhh


** eh muka ni lagi kena dera buat keje......habis tu nak wat camnooooo.....dia je laki yang leh harap suh buat keje...yang lain sumer bunga...aku cam biasa memula je tolong....
** tekun mengecat....takpandang kamera beb......

** apa yang penting kerjasama....hehehehe....menyebuk jap

** ewahhhh..tu dia ha...skill kemain sampai tak pasan nak cover perut...huhuhu.tasha pun sama nak sebok tolong2...

**proses mengecat dari atas ke bawah...
** dira pun rajin tolong cat..ada sebab...nak upah...tu yang sanggup..kalau tak jangan harapppp

** apa tu .ha tu dia pengarah sudah jd pengarah..surrender aku nak cat...sakit pinggang....

** ha ni mandor no.1...kemain tengok lagi....habis la encik awak..tak puas hati mau kena cat berdouble2 ni...huhu

** selesai sudah part 1.....ini baru sebelah dinding je..belum seluruh umah.......cat dari Nippon Paint...gara2 iklan nuffnang aku pun nak buat transformasi umah....penat siot.....hehehe penat membel...penat mengecat ialah encik awak dan dira....








7 comments:

Nadine said...

ehem, ehem..sudah cat dinding. hari bahagia semakin dekat ye? :)

POSH76 said...

cam iklan nipon ajer...hehe

hang dok buli en awak yer...bertuah hang hehe

Eri-chan said...

ko mengingatkan aku nostalgia mengecat rumah bersama ex aku....sengal....hahah buli megat..sian die..patut ko yg ngecta, tu kan umah ngko!..sabo jelah megat...

aisha wUtevA!! said...

waahhh, rajen2...
ape yg penting??
kerjasama... hiks~

~kuyam~ said...

wuhuuu..best kot cat rumah dgn famili~isk3..tibe2 homesick..hehe :D

Ms AiReEn MoHd said...

sgt bersemangatttttttttttt..ko ni kalau aku jd dira aku cxat mulut ko..bukannak tulung memekak jer...podahcitttt

eija said...

wah2....
tekun mengecat nampaknya....

Google