THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

06 January 2010

Tengok Perantin Baru di Meru, Klang.....

Okeh ni pulak citer lepas gi tunang dila...aku tak sempat makan terus ke Meru, Klang...nak kena attend majlis kawen geng opis STSB ; Bob Shahril.....dah kawen weh dak ni...aku gak belum kawen...inilah di namakan jodoh padahal pasangan ni baru je kenal 6 bulan sehingga tempoh perkahwinan diorang...tahniah !!!!!! kisahnya diorang ni cinta internet berkenalan kat tagged pastu terus nikah...ha tengok cinta internet boleh pakai okeh di zaman sekarang ...semua di hujung jari...eceh macam nak cakap diri sendiri jeeeeee.....huhhuhuh...tak kesah la...janji jodoh dah sampai jalannnnnnnnn terus straight jangan corner lipat baring...bahayaaaaaaaaaaa...

Jauh aku mentravel ngan Encik Awak pegi ke Meru sampai sesat2 gak la...risau sebab bertolak dari umah Dila kul 2 dari PJ dah stuck jem...pastu hujan pulak....aduyaiii...redah jeeee...pastu silap masuk jalan le..aku pulak lupa bawa map ke umah perantin ...co pilot yang tak leh harap aku la tu...aku risau kang sampai2 je kat Meru majlis dah habis...dah le lapauuu tak makan lagi...**harap maklum 99 Tanpa Nasi sudah ke laut sebab lapau yang sangat2222.....hheheheh..bahek la nanti aku bayor denda RM10 yer...** ...dah sampai Meru tapi tak tau tempat pulak dahhhh ..hai macam2 tul la...jam dah kul 3 lebih ..adoi lambatnya sampai umah perantin..dalam hati duk kata..ntah2 makanan dah bungkus...habis la kempunan nasi minyakkk...giler smpi pikir gitu..eheh....akhirnya berkat kesabaran mengambil berkat sampai jugakkk...oh makanan byk lagi tak de bungkus...yahoo leh makan ngan tenang...siap lepak ngan perantin lagi...thanks Bob &wife ; Ida


** perantin lepak sekali tengok kitaorg makan...heheeheheh...kena interbiu oleh aku sebok nak tau kesah cinta orang...uhuh

** perantin hijooo..eh bukan...belum belum belum...snap gambo by perantin baru....muka kelegaan menikmati nasi minyak idaman sejak 2 bulan yang lalu...uihh nikmat sgttttt

** tak sah la aku kalau tak de gambar ngan perantin...aku rasa dah berpuluh2 pengantin aku gambo sama...soalnya bila orang nak tangkap gambar ngan aku pulak???????

** again...landscape la pulakkkkkk...memacam la bagai...eh mesti..nak cover kekurusan perut muncit tu yang suh snap berkali kali...heheh..perantin duduk diri sumer..cuma meniarap, baring takde yer

** perantin pompuan ; ida yang so shweet lemah gemalai manja bila bercakap vs ngan aku yang kasar, pot pet, bising, kecoh....sesuai ke ??

** oppsss..gambar termahal okehhhhhh...apa ingat senang nak paksa sebelah sedondong...??? klu tak kena paksa..tak laa kannnnnn...yg pentg tima kasih handbag cover perut ku....auwwwww feeeling cam perantin pulakkkkkkk.....pak pak kebung kebung sekali PANGGGGG kena tampo sbb verangan lebih..heheheh













7 comments:

Nadine said...

dah boleh makan nasi eh Mimy? btw, nice handbag u have there *wink* :)

iena said...

tak per berangan tuh penting okeh... impian anda menjadi kenyataan... chewah....

fabulous.farah said...

amik berkat cepat~

d.a.m.i.q.u.l.a said...

bukan sedongdong la,sedondon.ni cikgu datang mai nak betulkan sket haha

Mia-Ina said...

semoga berkat dtg ...akak cepat2 kahwin ye

Eri-chan said...

mi, 101010 ni ann confirm..caner ni..?dahle di chop aku dgn reen 10 bln lagi awal...sabo jek..ko date bila nok??

busyuksayang said...

tunggu ur turn plak :D

Google