THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

11 January 2010

Citer AJL 24 jap...



Semalam AJL dah habis pun...sana sini buka je paper, tv sebuk duk citer pasal kehangatan AJL yang dah hangit..hhehe..aku pun sibuk nak mengomen..wakakaka nak lawan blog hiburan lain la pulokk..oh tidakkk...saja je aku pun demam AJL....host mantopp buat aku tak boring...tahniah Ally, Cheryl, Faizal FBI korang bersahaja la.....persembahan yang paling aku tunggu opcos Faizal Tahir..berbaloi ar dia perform last...aku sukeeee...menang no.3 pun tak pe...tak kesahh..FT I lap u...dia sakit okeh..bukan sakit biasa...aku ada baca Kosmo sabtu lepas..kisah penyakit yang boleh bawa maut kat dia...sila baca disini...aku salute dia...gigih ok menyanyi pastu sore pun rock bebeh.....iskkk terbaekkk la ko ni FT.. "Benci pada mu,Cinta pada mu = BENCINTA"

Aku rasa semalam AJL 24 ni peluang untuk muka-muka baru..satu perkembangan yang baik dalam muzik malaysia...kira palapes la ..eh tidak pelapis...so muda2 youuu...sampai si Misha Omar pun jadi senior gituuu...opppss smlm kain sempit tu yang tak de adegan kuda liar....Bunkface perform..sgt cute alahai budak ni...ada harapan leh menang gak ..aku pun target budak2 ni ....so far lagu2 yang masuk bertanding sumer memikat halwa telinga aku ni..sebab best layannnn....lagu pun familar...maka sambil tengok tu nak melalak sama pun bolehhhhhhh...aku terlayan pulak band hujan...suka lak nengok Noh yang kemas suci...br aku tau ni lagu dia..sedapp gakkkkkk ...show jemputan pulak..phewittttt..Search layannnnnnn..phewittt bang amy pakai rambut palsuu comey lolllll




Tahniah pada pemenang AJL tahun ni..

1st- Aizat ...touching tapi aku rasa bosan..aku sempat gi toilet..lirik mendalam ni..tp aku suka alunan voice minah india tu alunkan ...pehhhh ..apapun show 1 malaysia...

2nd- Yuna..go girl...lagu layan giler...terbuai akuuuu..."adakah perasaan benci ini sebenarnya cinta"...ewahhhhhhhh...suke suke suke la lagu ko ni yuna...

3rd - Faizal Tahir ....yang ditunggu...takpe bang..no.3 tp tetap terbaekkk..sebab tak sehat tapi perform bagus..dah macam style MJ plak..tp gimik dia hilang tetiba muncul shiela OIAM tu menjadikkk ...aku risau FT tergolek je...ehheh

Vocal - Black Mentor....pes time menang...hehe aku suka dia nyanyi ngan MUH..layannnn..sore memang tinggi......amboi amboi kiss mas idayu gitewww..opss

Persembahan - Aizat - guna props kanak2. sekolah......pastu lagu riang berjimba...happening la..aku kt umah pun terlompat apa kes??











8 comments:

Liyana said...

frust gleeeeeeeeee bunkface tak menang kak!!!papepun mmg dah target dari awal YUNA - BUNKFACE - AIZAT - FAIZAL TAHIR...skali depa dapat no 1 ke no 3....suka sgt!!!cuma lagu aizat tuh,prefer lagik KAU & AKU jadik juara...=)

Nadine said...

thanks for this post Mimy. I was wondering sape yg menang sbb smlm sempat tgk halfway je..hihi.

Mag said...

aku br terhegeh2 nak tengok..haha

its me said...

ha tu ko kat umah..aku yg duk kat bhgn pres vip seat ni lagik la ...macam nak terjunam ke bawah aku dah....ngan high heel aku nyer...amik ko...

sekali plak kuar yg inde ben...mampus aku ngan boss tak ingat dunyaa melayan kan...sebaik tak patah kosi tu kan...ha bukan aku ehh satu stadium mengila....

last last lagu amy...ha tu lagik gamat stadium tu nok..sumpah happening gilo...ngan lawak nabil shira ngan angah time kat tv commersial break lagik..waaaaaaaaaaa mati aku gelak kan...

tapi mmg puas ati ..semua performance deyrang mmg mantap....

keraguan timbul, name semua nak menjelma dr kotak tu...dr ct sampai la ke faizal kan....

mak amik gambo smapai kat hujan jer nok...pastu bat low...mase bat byk ct duk lalu lalng..tak tak hingin langsung nak snap gambo die..napekah?tak sokakkkkkkkkkkkk

Unknown said...

cian nye baca cite faizal tahir..br tahu hal sbnr...ingat sakit biasa2 je. tp persembahan aizat dgn diiringi budak sek..mmg best

Unknown said...

biler black kiss mas idayu??? apsal aku tak tengok! perrgghh aku menda2 sensasi mcm tu cukup sokkk kalu tgk!

aku rasa minah bollywood tu mesti lagi femess dari aizat pasnih!

Anis Azalea said...

uh sian FT kan nokkk...aku pas tgk show dia aku nye mata otomatik nak tdo..yg len2 pun aku tak tgk aku tg 8tv..kekekee..
tp aku tgk melodi tengari tu, FT tak caya ada org kenakan dia..kata2 beliau...
"biarlah Allah yang tentukan perjalanan hidup sesorang"..gitula lebih kurang..
aku benci ni kalau ada yg main sihir2 kat FT mmg la ....dengki

Unknown said...

this year mmg bess giler...compare to previous...hehe

Google