THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

28 January 2010

Orang Memasak Aku Menyebokkkk


Sapa kata keje dapur untuk orang pompuan?? korang silap...ni ha bila laki masuk dapur jadi terhebat di abad millenium...motip ayat bodek disitu...weekend lepas..aku tersangat la lapor...mak aku just masak sardin jeee.....mak aku leh sound.."mak penat sebab selalu masak nak makan sedap gi masak sendiri la"...kebetulan encik awak datang lepak umah...ngan muka rayu rayu seposen...aku pun suh paksa rela dia masak...encik awak terror masak okeh....aku kupas bawang 2 ketoi dah meleleh air mata...dia potong laju gedebas......melopong aku nengok dia kupas bawang.....malu aku maluuuuuuuuuuuuuu.......takpe janji air tangan memotong bawang ada okehhh...hahaha...jadikk tanpa buang masa saksikan betapa seboknya aku menyebok ngan kamera nak bergambo...orang lain hempas pulas masak aku duk sebok tukang kacau...tima kasih encik awak...masakan kamu sedap mantop...len kali bikin lagi okeh..menu hari tu sempoi je "SAMBAL UDANG"...tapi saja nak manja gedik...hehehe ..



** haluuuuuuu bang sibuk mengacau...rasa apa yang kurang, tambah apa yg patut...aku tau mengarah je...aku kan pengarah tersohor... pandai cakap tak tau buat...huhu
** kasi close up skit....eh cahaya menyilau laaaaaaaa....yang pasti itu bukti okeh dia sibuk masak...aku?? tau snap gambar je ..hehe
** mana blh dia je masuk gambar...aku pun sebok ar menyelit...oh dapur buruksssss je....abaikan plzzzzz...sila fokus muka dua orang tengah sebok berhempas pulas
** aku kengkonon bantu la...tipu je gambo ni...kengkonon aku rajin la..........weh nampak tak sanggul mak enon...elak rambut masuk makanan okehhhhhh
** sudah siap hidang...boleh belasah makan sampai tinggal kulit....resepi??? takpayah...orang sangap je tak tau masak sambal udang........ aku cakap untuk diri sendiri...hahaha




14 comments:

Emynz said...

okeh ah tu jadi tukang kaco bleh dikategorikan tlg masak pe hahah

Nadine said...

untungnya la Mimy dapat bf pandai masak! :)

POSH76 said...

bertuah dpt laki pandai masak...ko ni saja jer taw buat lapo....bau sampai ke sini hehe

klik2 flymas

Iena said...

sorganya hidup nok kalo megat bwk sikap rajin msk ni smp ke alam umah tangga... hehehhee

Liyanaroxx said...

untung wooooo en awak pandai masak..dah kawin nnt akak handle keje umah,dia masak...take turn lah!;P

dina said...

dasat la nok, meagat terer dari ko...hahaha.. seb baik dia rajin nak layan ko...

NURSAKINAHBTMOHDSOLEH said...

rajinnya dia masak ;)

Filla ~ Kasih Aleeya said...

pergh...mmg betuah ler kooo dek non! weh, sambal tumis udang buh petai terangkat..x de petai pon aku ok..sbb bile makan petai aku cirit..hahah.. makan ngn roti cicah plak sambal nie..... perghhhhhhhhhhhhhhhhh!!

Ms AiReEn MoHd said...

perghh sedap nokkk sedap...cepat hidang kan akunasi panas 5 pinggan aku nak santap da nehhh

kella said...

weh... bagusnya en Awak ko tuh weh.. nanti leh ler soh dia masak lebih weh.. leh rasa.. hehehe

Eri-chan said...

soh dia masak time korg bertunang okeh tak..haha..

Mia-Ina said...

tunang mia pun pandai masak kak mimy..kdg2 mia rasa kalah mia lak...tu yg kdg2 geram ...bile nk dpt suami mcmni...mmg takut gak...kena bg depa suke kte masak...so,kena la blajar dr sekarang....

pepun, untung kak mimy dpt bf pandai msk..nanti pe2 sng, klu nk mtx tlg...& beli brg di pasar

noradzlina.kamdani said...

pergh untung akk mimi ni...

fabulous.farah said...

best ok kalau dapat laki pandai masak.
laki aku xpandai masak. jadinya dia redha jer aku nak masak ape=p

Google