THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

21 January 2010

Ini Baru PEKERJAAN bukan KEJE ...


Fuhhhhhhhhhhhh ....hectic sungguh hari ni bekerja..baru rasa bekerja sekuatnya...hehehe..kiranya before ni aku tak keje sesungguhnya la pulokkk.....dalam sebulan sekali aku akan sibuk ngan task work handle board meeting...meeting paling penting bagi orang besor...tapi bukan penting bagi orang kecik macam aku ni...biasalah kena prepare hapa yang patut disettle...penat beb...kehulu ke hilir...takpe buleh kuwus skit......bagus gak ..kalau tak aku ni duk melekat je buntut kat kerusi hikmat....tu yang makin melebor...apalagi keje nya melayan blog, ym, fesbuk...berbaloi ar ngan gaji aku kan...yerlah gaji buta duhhh...maklum le..gaji budak diploma cam haku ni disini ..dah le kategori non eksekutippp...itulah keje nya...beh tu dah keje tak banyak takkan aku nak paksa kerah cari keje sampai leh buat keje...hadoiiil...rileks mmg la rileks...keje tetap jalan tip top gedebas...no tangguh2....okehhhh.....cukup time tepat jam 5.30 ptg... masa cari jalan pulang.....




Jadi yang makan gaji besor. dinosor..jangan duk jeles okeyy mencompare mengapakah aku tak banyak keje..."what u pay what u get" lolll...tak pun susah sangat meh jom tukar position...tapi gaji takat macam aku sanggup?? best apa tak yah penat2 stress duk ngadu kat aku banyak keje....letih aku dengar..seolah-olah aku ni tak banyak keje..tapi memang pun....heheh....so tak mo banyak citer..hari ni aku memang banyak kerja sejajar ngan pekerjaan aku yang sepatutnya...hah barulah rasa ini pekerja...ngeeeee....




p/s : menghitung hari gakkk gaji bila ni ....sangap aku 3 bulan berturut yang lepas gaji awal dalam belas2...kira la dari raya, deepavali, krismas.......hah sekarang amikkkkk...melopong diet perut...siannn....



9 comments:

Unknown said...

miapun tgh menghitung gaji next week....x sbr nk saving utk kawin & kereta lg..:-)

Anis Azalea said...

hehe..simpan utk tujuan yg berbaloi-baloi okeh....

Amiha Ayu said...

org yg gaji besor dik non..semua pun besor..
periuk besor.. hutang besor..nafsu pun besor!
so, sedang2 sudaaaahh..
:P

zuzie's life story said...

kita serupa sikit tang tarap diploma tu ..tapi aku gaji ciput keje banyak plak..huhu. boss x adil!!!

Mag said...

huhu..at least bekerja kan mimi..

Nadine said...

hihihi..samala kita Mimy, Nadia pun tgh menghitung gaji next week ni. Ari tu B'day Faaz budget agak lari.. :D

Unknown said...

aku pun sama sejak keje asik duduk ni...punggung pun makin melebor mencik taw...huhu

kella said...

tu la pasl weh, sejak aku tahu bermuka buku ni, rasa cam addicted plak! benci betul!
sama la dengan korang semua, aku pun menghitung hari gaji!

fatenton said...

yea yea isnin ni gaji dah mimiee :)

Google