THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

13 May 2013

Hari Ibu untuk Kedua Kalinya Bergelar Mama

Tahun kedua sambut hari ibu...Alhamdulillah...even ada kata Hari Ibu haram terpesong akidah...tapi pada aku berbalik pada niat....ye memang setiap hari adalah hari ibu...cuma minggu kedua bulan Mei tu sekadar meraikan saja...terpulang pada cara masing masing....ucapan pun dah cukup dihargai kan...aku plan nak celebrate tapi tak berkesempatan...mak aku sibuk urus adik aku Ekin nak kawen hujung Mei ni....minggu hari ibu dia balik kampung sibuk menghantar kad...apapun nanti kita celebrate ye mak...makan dah selalu pun...tiap kali keluar memang bawa mak sekali makan luar...kali ni nak bawa mak gi facial pulak..lagi nak majlis kahwin ni...nak bagi mak hilang stress ye...ok aku takde benda panjang berjela kali ni...aku pernah luahkan makna hari ibu dalam diri ku di sini..
















Important : Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image. MIMY HAMID

5 comments:

PinKy MoMMa said...

rindu cik pah aku mimy...kalau tak mesti dia yang teruja skali :'(

Cik Puan Rara said...

happy mothers day darling.

ariana8733 said...

selamat hari ibu kak mimy..

Diana Aziz said...

selamat hari ibu, mimy...

Chekgu Azrine said...

Happy mother's day to u!

Google