THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

11 March 2013

Nafsu Handbag Baru Kembali ..Jom "Natural Alluring"

As Salam Isnin...selalu isnin mesti boring kan...haa yer...lagi aku ni last week 2 hari khamis jumat tak masuk opis...gi training lagi..yeayyy asal training je mood happy .....lagi pulak kelas khamis jumaat lepas kelas Personal Grooming for Secretary...auwmmmm topik kesukaan ramai enak lemak berkrim..like juta juta...semua teruja je..kelas yang menyeronokkan ...aku rasa semua perempuan suka la...ok nanti aku kongsi sedikit eh serba sedikit panduan gaya dan warna..sharing is caring..tungguuu.

Today bukan nak citer pasal training...nak bgtau ni ai is mood happy teruja sebab dapat benda baru..bila ada benda baru dalam diri mula la nak gi keje isnin je laju...muka glowing gitu...apa ke hal lak kan nak bg mood keje kena barang baru..giler bankrap...ok ok nk bagitau ni dengan nada tiup kuku...uolls setelah setahun handbag tidak bertukar ganti...hukhuk giler lama dalam sejarah...selalu dalam setahun bertukar aje handbag bercolor...refer entry lama...http://nurmimy.blogspot.com/2012/08/handbag-raya-takde-wristlet-raya-ade.html...apakah faktor usia?? oh tidak...ntah la last year aku takde mood langsung nak mengusung handbag ke sana sini..apatah lagi dah ada anak ni...nak usung beg diapers lagi..beg aku je dah macam macam isi...so tak kose la nak bawa banyak beg...tu yang aku tak heran pun nak change handbag...oh ini bersifat sementara yer...huhuhu nasib baik ...hahahah 

Yer nafsu wanita berhandbag kembali lagi...yihaaaa...iollss bukan jenis berbranded handbag...dari dulu citarasa aku suka Charles&Keith...time sale ok la terjah..tapi kan last year nafsu handbag takde...sampai la member aku duk London upload FB tengah sale satu jenama handbag Primark Atmosphere...ntah brand apa pun aku tak tau...tak penting yang penting tengok harga dia adalah pound sterling 9...eh lupa pulak kalau duit malaysia lebih ar kan...tapi still murah...aku pun dah terpaut design yang stylo ...kena dengan citarasa aku...terus roger member aku ni...aku nak 2...hahaha tamak terus...tu ar sekali nafsu handbag datang hamekk kawww...tapi takpe beli dua 5x9(ppound sterling) = RM45..wowwwwwwwwww best best...still murah...ok terus grab...tapi tunggu kawan aku cuti balik Msia lama la sikit...agak menunggu 3 bulan la jugak nak dapat handbag..ok bersabar... 

Akhirnya kawan ku itu balik Malaysia bercuti di bulan March..harusla dapatkan handbag baru kan...tak sabo nak rasmi pakai hikhik..lagi pulak dah pegi kelas...tau sikit gaya kita...aku adalah di dalam gaya NATURAL ALLURING dan warna Warm Autumn....apa kebende eh semua ni...saba yer kawan kawan nanti i sharing pulak sikit ...wah dah macam consultant imej la aku hohohoho...budak baru belajar grooming gini la..actually masa study diploma dulu ada je kelas Personal Grooming tapi tak sama la ..training is praktikal ...more to korporat imej...sesuai la kan nak ke opis...ok ok buat orang tertanya tertunggu lak imej korang apa eh...ok till wait eh..nanti i sharing...i janji uools ..dont wory ..tata...


Bila nafsu handbag kembali...hamek kaw grab dua terus...giler rambang mata...


Yang penting aku teruja harga nya...convert duit Msia pun still murah ...

Tengok tu anak bujang aku pun sama duk belek handbag baru mama dia...hehehe..kejadian 1 pagi yer tak tido lagi dia...


Mood isnin "Natural Alluring"...siap tanya cikgu image lagi..sesuai ke...hahaha...hitam putih kehidupan yang benor nak rasmi handbag baru..



BERMINAT NAK TAHU GAYA DAN WARNA ANDA...TUNGGGU SHARING IS CARING SOON






Important : Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image. MIMY HAMID

12 comments:

mamyharraz said...

lawa henbeg baru mimy.
dress-up pun mantap.
kemain berseri mama fayel ni tau.
meh nak cium sikit hehe

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

memang profesional

fifi said...

bestnya dapat beg oversea..

~ NANA ~ said...

i pulak mmg suka handbag...

wahhhh sekali dua u angkat terus ek? cantik, pandai u pilih & sesuai dgn u :)

Rasp said...

pergghhh sekali 2 angkat yek...
kepuasan ok....
gorjes nye u all dress up....

Unknown said...

salam mimi...mimi tm ofis mana?

Mooniqueen said...

Berkenan jugak yang blacky tu.. Nampak style sgt pki gi ofis kan..

Farhana Baharin said...

trus sambar 2 beg erk..cun lak tu..:)

anez zamri said...

lawa-lawa..sesuai sangat..

Ann Ishak said...

cepatlah sharing...ai pun nak tau warna ai :P

Suria Amanda said...

cantik la bag tu Mimy...Nak jugak...

Aty Fared said...

Cun ar bag...aku sejak tak keje ni tak de da bag gaye gitu...semua bag gabak2 besar jer...huhu

Google