THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

29 March 2013

Kalau Nak Tengok Video Poyo Aku ...Boleh la KEEK....

Ada benda baru apps pulak terjebak jebuk...hahaha hadoiii...KEEK pulekkk...dasar poyo tul....ngko kalau bab mempoyo kan diri memang kan mimi oii....yer memula malas nak keek ...before tu tanya EA dulu...minta izin ko...EA aku tu kang dia sentap lak..nengok instagram pun dah bebel ..huhuhu...memula tu dia geleng kepala...pastu aku asik sebut keek ..keek...mimpi keek kedahnya...EA kata ok la keek keek jugak....habis la henpon tak lekang la gini...yahooo ada benda baru Keek macam instagram tapi versi video...instagram upload gambar...keek upload video...instagram aku pun berlambak gilos gambar hakuuu....muntah hijo la nengok...ini keek pulok....kepoyoan amat jelas hokehhh.....yer kalau rasa nak nengok mama fayel ni poyo sila la follow eh..mimyfayelicious....hah pastu tengok jangan meloya pulak dah tentu video personal...aku kan suka pepoyo ni kennnn....hukhuk bye















Important : Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image. MIMY HAMID

3 comments:

Allene said...

cepatnya mimi ber keek... ihihih

Diana Aziz said...

aiyooo... try install keen ni blm blh2 lg. acaner? asal nk install je, tab force close.. grrrrr... gewaaammm... nanti nana dh install, marilah kite follow menfollow ye mimy..

Siti Haslinda Sadiken said...

dh uninstall..nak install balik laa..

Google