THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

14 March 2013

Fayel Sebelum Di Botakkan

Hari ni citer pasal Fayel la...boleh eh ..jangan sentap tau....Fayel dah boleh panggil toodler sekarang...dah setahun kan....aku kan dah lama tak hapdate blog..tak sempat nak coret kisah Fayel kat blog..maka today adalah lambakan pic Fayel menjejak umur ke 12 bulan@ setahun...tengok la sampai lebam pada yang rindu kat Fayel busuk masam ni..tak nak tengok pun takpe...huhu..yerlah kang kata macam aku sorang ada anak...yer memang anak aku baru sorang...Fayel dan aksi ragam melasak yang semakin terserlah...aksi melasak kebanyakkanya adalah di waktu malam...adeh...mama ngantuk nak oii...tido please...takde makna eh...selagi tak tutup lampu kena paksa...memang 1-2 pagi la dia tido...pitam mama nya..tapi tak kurus pun lagi gems ada la...sebab asik terjoin makan sama ngan dia kan..tak join makan dia tak nak makan pulak...ok jom la layan pic yang masih berambut...


Fayel camwhore dulu before nak bukak baju...busuk dia berak...

Tengok tu tok mak dia pakai kan baju dia leh buat aksi nakal...mama nya sibuk bersnap bising tok mak nya oii

Balik rumah selepas bersoping tak nak tido lagi...

Tu dia melasak..Jahanam la kerusi dik...berpeluh sampai masam.. kejadian jam 1 pagi yer

Pot sepahkan buku pulakk...pastu mama kena kemas kennn

 Akhirnya ubat Tab tengah malam...baru tido....

Fayel jangan kacau anak baby sitter tok mak...selamba je dia duduk atas tu..tapi dia tak pukul ke apa ..nak kawan

Kepala dah mendongak tangga 

Kalau duk umah atok dia gini la..umah aku jangan harap lepas 

Acara pengubahsuaian perabot oleh Fayel

Bangun pagi kena trim rambut oleh papa..senyappppppppp..kasut pun jadi bahan mainan 

 Bila malam menjelma...macam ni la...masa ni dia lari sebab aku tangkap dia suruh tido

Malam je jadi gini.start dah...gi meja komputer pulak... 

Yeayy jumpa henpon mama...nak utube katanya
 

Fayel....jangn duk situ..sini memang kawasan amaran bahaya kat dia...suka usik wayar.... 

Takleh main situ ..main sini pulak..ok takpe..sini boleh sepahkan mainan yer...

Jenguk teropong katil dia..cakk...suh duk dalam tu tak nak..dah simpan dah pun..

Ciri ciri pemain percussion..nexttt...hehehe..kejadian malam semua nya...aktif je bila malam 

 Baru mandi nak siap jalan...tapii sepah kan rumah kannn

Muka serius buat sepah 

Nah hamek kena sound sedebik...melalak

huwaaaaaaaaaa mama marah...syhhhhhh diam..sifat tantrum dah menjelma 

Bawa makan KFC terus baik...kemain dia melantak ayam tau....

Nah upah sebab tadi kena marah kan....vrromm mari berkereta....sampai tak nak bangun..ok papa take note belikan satu..muahahah

 Ni masa nak balik Tganu CNY di tengahri..panas buta..dia nak duk belakang...hadoi tak duk diam..

Panasss buka baju

Minum susu agak nakal je rupanya...huhuhu...stim layan susu feberet

Sudah kepenatan terlentok terus

Cranky budak ni dah penat berdukung ngan papa

Takde kawan nk main...pinngan mangkuk pun jadi mainan masak masak....nk jadi chef ke??

Tupperware tok mak dah memang jadi bahan mainan..huhu 



OK SELEPAS NI UPLOAD PIC SELEPAS BOTAK PULAK..FUHHH LAGI LASAKKKKKKKKKK





Important : Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image. MIMY HAMID

9 comments:

Rasp said...

busy tul fayel ye hehehehehe

as ♥ Leenda said...

alahaiii baik nya fayel..papa gunting rambut boleh duduk diam jek??
good boy lah fayel..

ni mummy asyraf dah risau ni..rambut anak bujang dah panjang dan perlu di trim..melalak lagi lah kt kedai mamak tu..huhu...

YanaHime said...

wayar, tangga, tupperware...memang menarik minat budak2 ni...makin dilarang makin syok nak main

D Yatie said...

tu dia...gigih auntie scroll ke bawah nak tengok dak encem BEKERJA.. hihihi...

Aty_Fared said...

fuuhh..betul2 melasak dak fayel ni..macam2 perangai...heheh..:)

SweetLikeWhat said...

haha..geli hati auntie tgk gelagat fayel tau..auntie pulak rase penat..siang banyak tido ni tu yang malam buat kerja..hihi..

comel la kamu ni fayel..

Anak Lebah Comot said...

wow...memang tersangatla nampak kebijaksanaan fayel. panjang akal. takper pasnie leh jadi budak pandai..ameen.

m@m@yAyA said...

hihi cayalah fayel bole geng ngn yaya sepahkan umah~

fayel sory tau aritu yaya cepuk muka abam fayel,terus terkedu abam fayel..

nti mgu nie kita jmp ag eh anty nk amik kek sedap kt mama fayel~

Mommy_Cha said...

nengok muka tok mak dah ketat sebab mama fayel kaki camwhore hahahahaha!

hoi melasak dak fayel, pengsan la kalo momycha kalo mikha cemgini. habis terpekik terlolong haku satu umah ngejar mikha kihkihkih!

Google